Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2011-03-18 20:58:35 |
JackDaniels732 ESCORT MK VII 1.6 16 ... Łódź | 2011-03-18 21:04:27 To z elektrody już widziałem. Może inaczej - zrobię jutro print-screena z moimi nastawami, bo skoro program sam znajduje babole to musi być coś ładnie namieszane. Dziś nie poszperam bo prądu w lapku zabrakło.
Pzdr [ wiadomość edytowana przez: JackDaniels732 dnia 2011-03-18 21:05:47 ] |
JackDaniels732 ESCORT MK VII 1.6 16 ... Łódź | 2011-03-20 11:10:20 Byłbym wdzięczny za wszelakie sugestie.
Moje ustawienia:
Sygnał cewki: 0-5V Typ TPS: Przełącznik Próg TPS: 0,24V Regulacja od TPS: Tak Histereza TPS: 0,06V Wzbogacenie: 50 Zubożenie: 30 Prędkość aktuatora: 250 Opcja otwarcie: Tak Próg TPS: 0,24V Aktuator na pozycję: 95 Prędkość aktuatora: 205 Opcja CUT-OFF: Nie Typ sondy: 0-1V Sonda: Standard Regulacja od sondy: Tak Próg sondy: 0,50V Prędkość aktuatora powyżej progu TPS: 205 Prędkość aktuatora poniżej progu TPS: 100 Sonda zimna: 0s Symulacja: Typowa Typ przełączania: Obroty w górę Obroty przełączania: 2000 Pozycja przełączania: 120 Temperatura przełączania: Tak Temperatura: +5`C Maksymalne obroty gazu: 7000 Pozycja maksymalna aktuatora: 138 Pozycja aktuatora dla 3000 obr./min: 100 * Pozycja aktuatora dla 900 obr./min: 95 Pozycja minimalna aktuatora: 71 Rozszczelnienie aktuatora: Nie Czujnik gazu: Rosnący Rezerwa poziomu gazu: 1,00V * pozycję aktuatora dla 3000 obr./min. sam zmieniałem bo była ustawiona na wartość poniżej 90. |