Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2012-10-14 06:56:07 Masz ściągnięty cały rozrząd? Wykręć świece będzie się łatwiej kręciło wałem korbowym.
Jeśli masz założony pasek ale nie ustawiony rozrząd to kręcisz tak kołem pasowym wału korbowego aż znak (pierwsze wycięcie od prawej) pokryje się z znakiem (długim wyżłobieniem na misce) na misce. Następnie patrzysz jak są wałki rozrządu. Blokujesz je narzędziem i luzujesz koła wałków. Ustawiasz wałki tak żeby można było włożyć w nie płaskownik. Musi mieć dokładnie 5mm grubości i wchodzić w obydwa wałki. Jak masz włożony płaskownik to zakładasz cały pasek, dokręcasz napinacz i dokręcasz koła wałków. Teraz sprawdzasz kręcąc kołem pasowym wału rozrządu czy nie ma kolizji zaworów z tłokami i czy wszystko idzie gładko. Tu masz całą książkę i tam na obrazkach masz dokładnie napisane.KLIK W razie wątpliwości, pytaj |