[MKVII] Wymiana sprzęgła - różne łożyska oporowe.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Silnik Zetec 1.8 16V 105KM, skrzynia nie MTX75.

Mechanicy rozgrzebali dzisiaj do sprzęgła, zaczęli składać i okazało się, że łożysko oporowe ma inną średnicę (jest mniejsze o 4mm niż wałek). Co jest nie tak z tym nowym kompletem sprzęgła (LUK). Wizualnie tarcza oraz docisk są identyczne, trochę inaczej wygląda tylko słoneczko. To nie pasujące łożysko ma wypukłą płaszczyznę przylegania do słoneczka, to stare wklęsłą - dlatego nie mogą założyć starego (jest dobre).
Szlak mnie trafia na takie tematy. Czy skrzynia MTX ma inną średnicę wałka ? To jest jedyne co mi przychodzi do głowy.
Jak kupowałem sprzęgło nie pytali o typ skrzyni, tylko wszystkie dane silnika.


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-03-24 20:11:13 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu(cyfry rzymskie) ]
  
 
Temat rozwiązany, dostałem niewłaściwe sprzęgło, do modelu MK6 z tym samym silnikiem. Na szczęście sklep stanął na wysokości zadania i odpowiednie sprzęgło otrzymałem za 2 godziny.