Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2011-11-19 00:15:55
Ale wolne obroty mu szły do góry więc prawdopodobnie ją domykał. Ha ! Teraz mi przyszło do głowy, że gość przecież mógł kręcić TPSem W końcu TPS siedzi na ośce i może się kojarzyć z regulacją przepustnicy. Pozdro. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2011-11-19 14:00:48
Ludzie to rozne pomysly maja...najlepiej niech napisze czym krecil i zdjecie jakies dolaczy ,bo inaczej nie dojdziesz o co chodzi. |
mayu977 Piława Górna | 2011-11-21 07:29:14 Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę te kabelki. A jeszcze pytanie, co to jest TPS? |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2011-11-21 16:38:46 Wrzuć zdjęcie Twojej przepustnicy i zaznacz na nim czym kręciłeś.
Pozdro. |
mayu977 Piława Górna | 2011-11-23 07:49:32 Zrobiłem zdjęcie, ale nie wiem jak go tu wrzucić. A regulowałem tylko śrubą regulacji biegu jałowego. Teraz jest wkręcona do oporu a mimo to obroty są wysokie i "falują". W sobotę spróbuję jeszcze sprawdzić kable we wtyczce przy przepustnicy.
Pozdrowionka |
mayu977 Piława Górna | 2011-11-23 19:10:58 Już wkleiłem zdjęcie, ale nie pokazuje się.
[ wiadomość edytowana przez: mayu977 dnia 2011-11-23 19:15:14 ] |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2011-11-23 21:09:13 Tak lepiej
Big, Syd, czy to jest śruba do regulacji jałowego ? TPS - czujnik położenia przepustnicy czyli coś, co siedzi po przeciwnej stronie tej wajchy z linką i wpięta jest w to wtyczka. Masz go TU, a lepiej jest pokazany na powiększeniu przepustnicy TU. A na wysokie, falujące obroty - poszukaj lewego powietrza. Wszelkie wężyki dochodzące do kolektora, uszczelka pod przepustnicą, pod kolektorem ssącym itd. Pozdro. |
mayu977 Piława Górna | 2011-11-24 19:52:17 Dzięki za informacje. Pozdrawiam. Jak znajdę przyczynę to dam znać. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2011-11-26 18:02:56
Tak tym sie ustawia wstepnie obroty biegu jalowego na goracym silniku. Oprocz tego przepustnica musi byc zamknieta na szczelno i niema miec luzow na osi. Zawor ISC jest woskowy lub bimetaliczny pod przepustnica i czesto ma zarosniete kanaly wodne wiec sie nie nagrzewa i puszcza za duzo powietrza, lub uklad jest nie odpowietrzony lub jest za malo plynu. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2011-11-26 18:03:44 ] |
mayu977 Piława Górna | 2011-12-06 21:10:51 Dzięki Bigelektron. Trafiłeś w sedno: "Zawor ISC jest woskowy lub bimetaliczny pod przepustnica i czesto ma zarosniete kanaly wodne wiec sie nie nagrzewa i puszcza za duzo powietrza".
Wąż ten był zatkany. Ale przy okazji szukania przyczyny trochę się nauczyłem nowych rzeczy o moim autku. [ wiadomość edytowana przez: mayu977 dnia 2011-12-06 21:11:43 ] |