[MKVII] Odczyt błędów, dioda ciągle świeci.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Na wstępie napiszę, iż przejrzałem większość tutejszych tematów na temat odczytywania błędów niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje zmagania z tym tematem. Posiadam escorta z 98 roku 1.6 16v i jedyne gniazdo jakie udało mi się znaleźć to jest to przy nogach pasażera (chyba, że jestem ślepy ). Podłączyłem się do niego wraz z instrukcją, którą znalazłem gdzieś - 16 pin +12V do anody diody 3 do jej katody. 11 i 5 pin przełącznik bistabilny, który powoduje start testu. Z tego co widziałem to chyba tylko te piny są obsadzone w tym gniazdku. Niestety po podłączeniu diody, świeci ona ciągle (nie miga, nie wyłącza się itd). Nic nie daję przełącznik, wszelkie próby zawodzą gdyż ona ciągle się świeci .
Jest jakiś sposób na odczytaniu błędów? czy tylko przez jakieś specjalne wtyczki?
Słyszałem także, że można tam próbować jak tak się dzieje ELM'em. Ma ktoś może doświadczenie w tej sprawie?
Liczę na odpowiedź i dziękuje z góry
Pozdrawiam Sebastian !

[ wiadomość edytowana przez: Sebatox dnia 2013-06-10 00:07:18 ]
  
 
Prawdopodobnie nie masz już możliwości odczytu diodami a jedynie za pomocą interfejsu. Moim zdaniem tylko się cieszyć bo można sobie więcej odczytać.
  
 
Czyli kupić sobie jakiegoś ELM'a tak? Bo przydało by się odczytać błędy a nie wymieniać pół autka
Pozdrawiam !
  
 
Podbijam temat, gdyż naprawdę mi na tym zależy, nikt nie wie ?
Jak nie będzie odpowiedzi to po paru dniach proszę o zamknięcie tematu.
Pozdrawiam !
  
 
Pasowało by sprawdzić czy masz EECIV czy EECV. Jak ten drugi to napisz do kubka on miał kabel do mdo, może ci pożyczy. ELM w tedy też pewnie dałby rade. Jak EECIV to Czesi mieli jakiś interfejs który podobno dawał radę. ELM raczej na pewno nie obsłuży forda z tego roku z tym EECIV
  
 
swego czasu bawiłem się ELM i podpinałem do różnych wersji silnikowych i poza 1,3 Endura E nie udało się skomunikować,
a ten silnik 1,6 16V musi mieć także inne gniazdo diagnostyczne do diod a nie to przy nogach pasażera ( takie 3 pinowe gniazdo w komorze silnik)

  
 
klik
tester OBD2
Migowe
i żaróweczka
U Ciebie masz jak sądzę OBD2, więc jedynie tester, albo własna twórczość:
klik