Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2013-07-16 15:25:28 Wymieniłem wczoraj moduł i cewkę w aparacie zapłonowym, po skręceniu wszystkiego do kupy auto szarpie, gorzej przyspiesza, a przy hamowaniu silnikiem pierdzi jak rajdówka. Aparat przykręcony dokładnie w tej samej pozycji, co przed wymianą.
Czy to normalne, że po wymianie tych części trzeba na nowo regulować zapłon? Pozdr. |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2013-07-16 23:02:04
Rozebrałem całość, wyciągałem całość od strony wałka rozrządu. Już kiedyś to robiłem (samą cewkę wymieniałem - bez aparatu) ale wtedy poskładałem wszystko do kupy i działało. Postaram się poregulować trochę zapłon "na czuja", zobaczymy czy to coś da |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2013-07-28 16:59:55
Jak to nie ma? Przecież to głównie dotyczy tych silników, bo były one eksportowane do USA i innych krajów, gdzie jest inna benzyna. Co do samego problemu, okazało się, że nowy moduł aparatu zapłonowego jest do dupy, auto przestało w ogóle odpalać. Po założeniu starego auto działa bez problemu (widocznie wymiany wymagała sama cewka). Pozdr. [ wiadomość edytowana przez: robertkaluza dnia 2013-07-28 17:01:19 ] |
VEndriuV Espero 1.5 GLX Katowice | 2013-07-29 18:44:59 przecież napisał, że w 1.5 występuje |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2013-07-29 18:56:46
HA !! no to się czegoś nowego dowiedziałem... To jakie ja mam styki zwarte cały czas? A czy oddając auto do mechanika, jest on w stanie określić na jaką benzynę reguluje zapłon, czy jest to "tajemna wiedza daewoo"? Pytam, bo nie wiem jak wyglądają te znaki na kole pasowym i obudowie Pozdr. |