PROBLEM ZE WSPOMAGANIEM KIEROWNICY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Powitać kolegów,mam problem ze wspomaganiem kierownicy w carinie e 95r motor 16v 4a fe. DEXTRON jest w pojemniczku ok,wycieków brak,płyn w zasadzie czysty,gdy kręcę kierownicą do oporu w prawo lub w lewo piszczy zbyt głośno i jak cofam lub jadę wolno w przód,pisk jest jakby donoślejszy,bardziej to chyba się dzieje jak jest mróz,pasek klinowy dość mocno napięty.bardzo proszę o jakąś diagnozę i podpowiedż.czy może pompa siada,POZDRÓWKA.
  
 
Po pierwsze skoncz otwierac coraz to nowe watki na ten sam temat niech to moderator upozadkuje bo niewiadomo gdzie odpisywać.
Jak piszczy w maxymalnych położeniach to albo pasekza luzny albo za bardzo napięty albo do wymiany bo zużyty.
Wiec wymieniasz pasek na nowy powiedzmy Contitech czy costam i napinasz ale tylko tyle ze jak kręcisz i przytrzymasz kierownice w maxymalnym skrecie żeby kolo pompy nie stawalo deba i nie obslizgiwal pasek ...bardziej nie napinaj bo szkoda lozysk na tym wszystkim na czym pracuje pasek.Najlepiej jak jeden przytrzymuje kierownice a drugi oglada co se dzieje.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer