Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SzymonMalbork Corolla E11 Malbork | 2015-03-17 21:06:29 Masz rację , że po naciśnięciu hamulca jakby mocniej spadają, posprawdzam wężyki..
Ale dlaczego po resecie komputera jest ok ? Czy gdyby to był wężyk od podciśnienia, to było by źle zawsze nawet po resecie ? I dlaczego tylko na zimnym silniku Przepustnice czyściłem niedawno właśnie jak się , to zaczęło dziać. Rozebrałem całą i wszystko dokładnie umyłem, wypłukałem itd. |
SzymonMalbork Corolla E11 Malbork | 2015-03-18 14:42:29 Wężyki raczej ok. Myślę o sondzie lub cewce.
Jak myślicie ? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-03-18 20:02:56
Jakie masz obroty na zimnym zaraz po odpaleniu?Jakie sa na cieplym.?Czy rozbierales zawor isc ten na przepustnicy czy tylko myles i polewales? |
SzymonMalbork Corolla E11 Malbork | 2015-03-18 22:47:24
Obroty na zimnym po odpaleniu ok 1200,1300 , a jak się całkowicie rozgrzeje silnik to nominalne 600,700 bardzo ładnie. Tak, rozbierałem. Wykręciłem przepustnicę, wyjąłem zawór isc i pryskałem preparatem do czyszczenia gaźników, przepustnic, zarówno przepustnice w środku w kanałach jak cały isc( taki bączek) wrzuciłem do słoika z benzyną i wyczysciłem go jak się dało patyczkami do uszu, poskręcałem zresetowałem przez odpiecie aku i było jakies dwa tyg ok, teraz znowu wrócił problem Dodam jeszcze , że zaraz po odpaleniu jak przygazuje to przy opadaniu obrotów bardzo nisko spada i prawie gaśnie. (Przed wczoraj sprawdziłem zawory wszystkie są w normie ) |
SzymonMalbork Corolla E11 Malbork | 2015-03-19 21:05:48 A dzisiaj np. przy temp 15 stopni wszystko w porządku, brak opadających obrotów. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania wszystko ok.
Po odpaleniu obroty 1500 , a w miarę nagrzewania się spadały do nominalnych 650 |
SzymonMalbork Corolla E11 Malbork | 2015-03-20 19:36:04
A więc obstawiasz ISC ? Może musze jeszcze raz rozebrać... |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-03-21 13:09:15
|
SzymonMalbork Corolla E11 Malbork | 2015-03-24 17:21:05
Dziekuje za odpowiedż Zrobiłem czyszczenie na nowo, tak jak mówiłeś. Zapomniałem zaznaczyć jak było ustawienie uzwojenia na fasolkach a zmyły się ślady, więc ustawiłem mniej więcej na środku( chociaż wydaje mi się , że jednak z przesunięciem w jedną stronę bardziej) Odłączyłem aku i ponownie podłączyłem . Po odpaleniu autka było 1400 obrotów. Jak się nagrzał to tyle co zawsze 600-700 P.S. Czy dobrze rozumuje że ustawienie na fasolklach uzwojenia odpowiada za obroty na ssaniu na biegu jałowym ? i można je regulowac według uznania przeuwając w jedną to w drugą strone uzwojenie ? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-03-25 21:12:20
Nie fasolki wyznaczają mniej więcej zakres pracy a komputer dazy do wysterowania 650 na nagrzanym silniku bez obciążenia.Im większe obciążenie tym bardziej podnosi obroty , lub im nizsza temp silnika.Teraz stabilizuje prawidłowo czy jeszcze ci gasnie? |
SzymonMalbork Corolla E11 Malbork | 2015-03-28 21:43:32
Narazie wszystko jest ok Tylko czasem jest tak: np gdy stoję na luzie pod światłami , to jednym razem mam obroty 750 a innym 650. Silnik w obu przypadkach rozgrzany w pełni i obciążenie też takie samo np włączone światła i nawiew plus radio. Zastanawiałem się dlaczego tak jest... Myślałem, że mogę to wyregulować zmieniając pozycję uzwojenia na fasolkach. ( mozna to , zrobić bez odkrecania przepustnicy bo jest dojście do tych śrubek na gwiazdke ...) Co otym myślisz Bigelektron ? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-03-28 22:35:44
|
SzymonMalbork Corolla E11 Malbork | 2015-03-30 13:28:43
Ok to narazie nic nie ruszam. Bardzo dziękuje za Twoją pomoc . Życze wielu sukcesów zawodowych. Pozdrawiam |