Pytam Was, mądrzejsi ode mnie, czy zmienialiście gaźnik w swoich Ładach, z wspomnianego Ozona na Solexa? Mam taki zamiar co do swojej maszyny i chciałbym rozwiać wątpliwości mnie nurtujące a i może innym będzie łatwiej czytając to.
To co wiem to to, że gaźniki te mają inny sposób mocowania cięgien, ale z moim akurat dostałem materiały, żeby podłączyć go do cięgna biegnącego do pedału. Przyznam, że jeszcze nie przymierzałem mocowania go pokrywy zaworów, ale jakoś powinno podejść
Moje ogólne wątpliwości budzą wężyki podciśnieniowe. w Solexie zawór elektrozawór do którego podłączony jest jeden pin. Jest jeszcze przewód z wyłącznikiem końcowym oszczędzacza wymuszonego biegu jałowego (30)
Podczas gdy w Ozonie mamy tylko przewód do mikroprzełącznika
Natomiast w Ozonie mamy zawór pneumatyczny oszczędzacza (11) podłączony z jednej strony go gaźnika wężykiem, z drugiej do kolektora dolotowego a do samego zaworu podłączone są chyba 2 piny jeśli się nie mylę
Jesteście w stanie mnie oświecić, jak zmodyfikować układ, żeby możliwe było zamontowanie Solexa? Wszelkie schematy mile widziane