Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
baczes Rav4 Poznań | 2016-01-08 12:41:37 W poprzednią zimę miałem Mann i nie było takiego problemu a zmieniam zawsze wszystkie filtry co 10 przy zmianie oleju.
Czyli prawdą jest że Toyota to tylko oryginalny filtr ? To moja pierwsza Toyota. Tak czy inaczej zamówiłem już filtr paliwa i zawór scv. Zmienię w weekend. Czy jest sens sprawdzać ciśnienie Paliwa, kiedy nie chce mi odpalić ? Czy taki odczyt coś wniesie do rozwiązania problemu? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2016-01-08 15:31:40
Tak zrob zapis obroty silnika i cisnienie zadane target i otrzymane.a scv niekoniecznie chyba ze masz zmodyfikowany. Najwazniejsze obroty cisnienie swiece zarowe paliwo i aktualne oprogramowanie. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2016-01-08 15:33:33 ] |
baczes Rav4 Poznań | 2016-01-08 21:52:30 Dziś auto stało sobie pod firmą od 7.30 do 16.00. Odpaliłem na samostart. Po kilku metrach choinka na desce. Brak mocy. Pojawił się P0093 co nawet przy męczeniu testem The Fuel Leak nie wyskoczyło.
Co do oprogramowania, czy da się sprawdzić jakie jest aktualnie , jakie powinno być? Zawór SCV zamówiłem ori denso. Czy jest zmodyfikowany ciężko powiedzieć. Czytałem gdzieś o tym że zmodyfikowany dodatkowo wykonuje ruch obrotowy. Jak przyjdzie jutro będe mógł podrzucić zdjęcie. Zrobię jeszcze pomiary jutro z rana kiedy nie będzie chciał odpalić. Dzięki za odpowiedź i czekam na dalsze porady Ramki błędu poniżej. Bezpośrednie linki screen1 screen2 [ wiadomość edytowana przez: baczes dnia 2016-01-08 21:54:24 ] [ wiadomość edytowana przez: baczes dnia 2016-01-08 21:54:53 ] [ wiadomość edytowana przez: baczes dnia 2016-01-08 21:55:43 ] |
baczes Rav4 Poznań | 2016-01-09 10:37:11 Dziś +1 u mnie. Auto stało całą noc na dworzu, odpaliłem bez problemu :/ |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2016-01-09 13:51:39
|
baczes Rav4 Poznań | 2016-01-09 21:16:18 Kiedy było ciepło nie było tego problemu, czy to niższa temperatura może postęgować ten problem? W poprzednia zimę nie miałem żadnych problemów |
baczes Rav4 Poznań | 2016-01-13 20:01:05 Czy po wymianie zaworu SCV trzeba modyfikować oprogramowanie ? |
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2016-01-13 21:00:27
raczej nie ja tydzien temu wymienialem dwa zaworki tylko ze w II 2.0 D4D i nicnie programowalem i auto zaczelo smigac jak nowe |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2016-01-14 08:23:31
|
baczes Rav4 Poznań | 2016-01-15 18:42:37 A jak rozpoznać zawór w zmodyfikowanej wersji? czy są dostępne poza serwisem? |
baczes Rav4 Poznań | 2016-01-16 12:03:40 Wczoraj wymieniłem SCV i filtr paliwa w serwisie na oryginalny. Dziś powtórka z rozrywki. Wrzucam screena . Fuel Press : 0.
Może ktoś coś podpowie ? Pompka w baku nie żyje? Przypomnę że gdy w tym tyg było 0-1 *C to nie było problemu. Dziś u mnie w nocy było do -7. Obecnie -4. Link bezpośredni Link bezpośredni do screena. [ wiadomość edytowana przez: baczes dnia 2016-01-16 12:09:24 ] |
baczes Rav4 Poznań | 2016-01-16 14:30:51 Proszę potraktować poniższy post jako nieistniejący .
Nie odpaliłem nagrania ;/ i dlatego Fuel Press 0. Poniżej nowy screen tuż przed końcem nagrywania. Widać chyba ewidentnie to że pompa nie wyrabia i nie daje odpowiedniego ciśnienia. Proszę o komentarz. Co teraz począć ? Link bezpośredni |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2016-01-16 17:39:29
Zrob test akumulatora jaka jest jego zdolnosc rozruchowa oczysc mase pod akumulatorem na nadwozie odpompouj paliwo do butelki i wystaw na dwor sprawdz czy nie zgestnieje na mrozie.Na ta chwile slabo kreci i niema cisnienia paliwa tyle mozna stwierdzic napewno .A teraz trzeba wykluczac po kolei czy akumulator czy rozrusznik a juz najprawdopodobniej letnie paliwo. |
baczes Rav4 Poznań | 2016-01-16 18:47:43 Paliwo tankowalem arktyczne do -37. Na sprawdzonej stacji, mam też je w innych autach, a co do akumulatora to sprawdzę jeśli nie będzie chciał odpalić podłączę kablami do innego odpalenego już auta. Jakie powinny być obroty przy odpalaniu. Akumulator rzeczywiście sprawdzę bo w momencie kręcenia spada z 11.8 do około 9 jak widać.
Podczas kręcenia wydaje się że w miarę sprawnie kręci . Ale sprawdzę [ wiadomość edytowana przez: baczes dnia 2016-01-16 18:53:14 ] [ wiadomość edytowana przez: baczes dnia 2016-01-16 18:55:20 ] Przed chwilą zrobiłem test podpialem drugiego odpalonego diesla przewodami auto nie odpaliło po 5 kreceniach, nie widać było kontrolki akumulatora podczas kręcenia, 6 kręcenie jedna mała dawka samostartu załapał za razem, szybko zgasilem, ponowne odpaleniu załapał pod sam koniec pierwszego kręcenia. Co teraz? Pompa do sprawdzenia? [ wiadomość edytowana przez: baczes dnia 2016-01-16 19:17:36 ] |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2016-01-17 00:43:31
|
baczes Rav4 Poznań | 2016-01-17 01:08:13 Myślę że paliwo można wykluczyć, 2 auta tankowane wczoraj do pełna. Oba stały na dworzu. Drugie odpaliło bez problemu, toyota nie. Podłączyłem akumulator do ładowania. Odpalając poprzez kable chciałem wykluczyć jego niedoładowanie. Masę przeszlifowałem papierem i potraktowałem sprayem do klem. Jutro po ładowaniu wezmę miernik i sprawdzę akumulator i ładowanie alternatora.
Akumulator Toyoty, mam fakturę z listopada 2013. Jak więc sprawdzić rozrusznik ? Ewentualnie czemu jeszcze warto się przyjrzeć. Czy świece mogą jakoś słabiej grzać, niby były sprawdzane i żadna nie jest spalona Jak do tej pory zapomniałem jeszcze podziękować za te wszystkie podpowiedzi . Chciałbym coś tam w miarę w swoim zakresie sprawdzić zanim oddam auto do serwisu i wymienią mi pompę i wszystkie wtryski . Choć też zapewniali że zaworek na 90% procent pomoże. Jedyna korzyść z tego to taka że auto dostało trochę wigoru . Dodam może jeszcze że mam przycisk start/stop do odpalania, ale zawsze najpierw włączam zapłon bez wciśniętego sprzęgła dopiero potem startuję. [ wiadomość edytowana przez: baczes dnia 2016-01-17 01:16:33 ] |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2016-01-17 16:11:35
wiec jeżeli slabo kreci to poprawiamy mase i robimy pomiar zdolności rozruchowej akumulatora jeżeli zmierzymy powyżej 600A i dalej slabo kreci naprawiamy rozrusdz nik jeżeli poniżej 600A to najpierw wymieniamy akumulator.Podpiecie kabli sluzy do naladowania rozładowanego akumulatora i probie odpalenia.Jezeli akumulator ma zmierzone np. 400A rozruchu to dobre kable przeniosą 150A i dalej masz 550A za mało żeby odpalić sprawnego Adeka. Po pierwsze trzeba doprowadzić do stanu aby po nocy na mrozie krecil 230-260 obrotow i miał powyżej 25Mpa ciśnienia na listwie. bo to minimalne warunki do odpalenia.Jezeli tak jest i nie odpala to pompa i wtryski do sprawdzenia. Ale zawsze zaczynasz od swiec zaqrowych masy i paliwa dobrze tez oczyscic Egr. I nieważne ze były sprawdzane tydzień temu sprawdzasz teraz bo to jak z zarowkami teraz działa a za chwile jest spalona.Paliwo nieważne ze było dobre tankowane wczoraj... lejesz w butelke i wystawiasz na dwor jak na drugi dzień plywaja flupy grysik lub cos białego eliminujesz paliwo. Trafiaja do mnie na lawetach auta gdzie zregenerowali pompy wtryski i nie pomoglo być może były niesprawne ale niewiadomo.Wiadomo natomiast ze w paru po oczyszczeniu masy pomoglo a w paru po zrobieniu rozrusznika a jeszcze w innych wymiana paliwa. Wiec lepiej robic po kolei niż potem sobie pluc w brode ze się zbagatelizowalo taka pierdole. Oprogramowanie tez było z bledami i jeżeli nie masz ostatniego ze zmodyfikowanych to tez nie będzie dobrze. |
baczes Rav4 Poznań | 2016-01-17 19:16:43 Ok, dzięki za dokładne wytłumaczenie, od tego zacznę. Czy poprzez techstream jestem w stanie sprawdzić wersję oprogramowania?. Mam nadzieję że jutro przywali mrozem i będę mógł wszystko sprawdzić.
Szkoda ze nie mam takiego specjalisty w swojej okolicy |