D4d brak mocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich

W mojej Corolli d4d 110KM pojawił się problem z brakiem mocy w okolicach 3000obr, najbardziej jest to odczuwalne na 3 i 4 biegu. Ciekawostką jest to, że problem występuje jak narazie tylko na ziemnym silniku, dopiero gdy silnik osiągnie temp 90 stopni problem braku mocy znika. Filtr paliwa i powietrza wymieniony, kontrolka check engine nie zapala się i nie ma żadnych błędów.
Co może być przyczyną?
Bigelektron to pytanie głównie kieruje do Ciebie, już raz mi pomogłeś dwa lata temu diagnozując i wymieniając padnięty wtrysk.
Poniżej załączam linki do screenów z takiego szybkiego testu drogowego zrobionego w momencie wystąpienia problemu na 3 biegu.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/1fa61529abe6646a
http://www.fotosik.pl/zdjecie/f6e6b9c0047b1575
http://www.fotosik.pl/zdjecie/fe00e18439463e52

[ wiadomość edytowana przez: piast01 dnia 2016-03-16 21:51:55 ]
  
 
Cytat:
2016-03-16 21:48:01, piast01 pisze:
Witam wszystkich W mojej Corolli d4d 110KM pojawił się problem z brakiem mocy w okolicach 3000obr, najbardziej jest to odczuwalne na 3 i 4 biegu. Ciekawostką jest to, że problem występuje jak narazie tylko na ziemnym silniku, dopiero gdy silnik osiągnie temp 90 stopni problem braku mocy znika. Filtr paliwa i powietrza wymieniony, kontrolka check engine nie zapala się i nie ma żadnych błędów. Co może być przyczyną? Bigelektron to pytanie głównie kieruje do Ciebie, już raz mi pomogłeś dwa lata temu diagnozując i wymieniając padnięty wtrysk. Poniżej załączam linki do screenów z takiego szybkiego testu drogowego zrobionego w momencie wystąpienia problemu na 3 biegu. http://www.fotosik.pl/zdjecie/1fa61529abe6646a http://www.fotosik.pl/zdjecie/f6e6b9c0047b1575 http://www.fotosik.pl/zdjecie/fe00e18439463e52 [ wiadomość edytowana przez: piast01 dnia 2016-03-16 21:51:55 ]


No ale miales gaz trzymac w podlodze jak nie jechala tak guzik widac bo cisnienie na turbinie jest a paliwa niema ale tez gaz jest na 40%wiec ledwo wcisniety.
  
 
Ok, dziś może jeszcze zrobię poprawny test drogowy.
  
 
Bigelektron poniżej linki do screenów z testu.

Zrobiłem też eksperyment z wypinaniem zaworków SCV.
Na wypiętej wtyczce z czerwonego zaworku silnik szarpał i prawie nie dało się jechać.
Na wypiętej wtyczce z zielonego silnik przyspieszał i dało się jechać, przyspieszenie było, ale takie trochę kiepskie.


Test (oba zaworki podpięte, 3 bieg)
http://www.fotosik.pl/zdjecie/db0860fb740d98c6
http://www.fotosik.pl/zdjecie/8e3d1cbd5f8c0078

Test (wypięty zaworek czerwony, 3 bieg)
http://www.fotosik.pl/zdjecie/bc6fba8b5dabba3b

Test (wypięty zaworek zielony, 3 bieg)
http://www.fotosik.pl/zdjecie/a1629144613cb4e2


Dzięki za zainteresowanie
  
 
[quote]
2016-03-17 21:29:13, piast01 pisze:
Bigelektron poniżej linki do screenów z testu. Zrobiłem też eksperyment z wypinaniem zaworków SCV. Na wypiętej wtyczce z czerwonego zaworku silnik szarpał i prawie nie dało się jechać.
No nie rozumiem poco robiles testy skoro po pierwsze niesprawny jest zaworek scv.
  
 
Tylko który mam wymienić? Zielony czy czerwony?
  
 
Cytat:
2016-03-18 12:57:24, piast01 pisze:
Tylko który mam wymienić? Zielony czy czerwony?


Skoro odpiety byl czerwony to jechales na zielonym i szarpalo czyli zielony zdychal.
  
 
Dzięki za pomoc wymienię zielony i mam nadzieję że będzie OK
Dam znać czy problemy się skończyły.