Foka od Lobster"a

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jelou

Nie bylo mnie tu X lat temu, ale reaktywowalem konto z pozdrowieniami do Kleszczaka i Krakowa

Teraz woze sie:


Foka robi 147hp i 204Nm (moc na przenoszona na kola)



obecnie jestem na etapie wstawienie kompresora Eaton M45

Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2015-07-02 22:52:52 ]
  
 
Powiem tak - macałem, siedziałem, skóra w dupę naparzała, ale dziewczyny się nie oglądały...


  
 
a to jaki tam silnik jest? podkręcałeś?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Siema dafi dobrze że foka gada i ładnie wygląda.felga mój ideał
  
 
Cytat:
2015-07-03 10:21:47, Kleszczak pisze:
a to jaki tam silnik jest? podkręcałeś?


Motor 2.0

Blok 2.0, glowica ST170 po portingu, Ecumaster3 i to generalnie tyle z grubszych spraw na poczatek. Teraz jeszcze moc wzrosla bo przestawilem walki na +10/-6 stopni ale nie chce mi sie juz jechac na hamownie zeby pokazywac ludziom 5hp wiecej

Teraz zaczela sie zabawa z kompresorem Eaton M45, prace trwaja...



Pzdr
  
 
To jest to słynne cuś co i tak nie jedzie
  
 
Cytat:
2015-07-03 22:45:50, thomas77 pisze:
To jest to słynne cuś co i tak nie jedzie


Tak mowia ludzie z Passatow, Insigni i Golfow TDI

Moje tloki po lewej VS standard z St170



Pzdr


[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2015-07-06 21:53:46 ]

[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2015-07-06 21:56:18 ]
  
 
Na FKP napisałeś, że Twój po lewej...
EDIT: no poprawiłeś


[ wiadomość edytowana przez: falcon0 dnia 2015-07-06 22:01:12 ]
  
 
Siema

Tak sie nie chwalac to Foka od pewnego czasu smiga na kompresorze. Doladowanie 0.7bara i tak sobie jezdzi. Jeszcze kilka modyfikacji musze zrobic oraz skonczyc strojenie i bedzie malina. Obecnie fura jest postawiona na DET3 Fuel Implant.
jazda probna na piggy back i eaton z wyrabanymi lozyskami
strojenie i wyglupy na fuel implant




[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2017-04-10 20:39:55 ]

[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2017-04-10 20:41:02 ]
  
 
widze że się udało.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2017-04-10 21:15:41, Kleszczak pisze:
widze że się udało.


No nawet nie bylo tak zle. Do Essa by takie cos bylo w sam raz
  
 
Ciekawa alternatywa dla swapa
  
 
Kompresor w miejscu sprężarki klimy czy jakoś ciekawiej? Jak masz fotki gdzie leży to wrzuć, bo jestem bardzo ciekaw.
  
 
Uchwyt pod kompressor


Tutaj juz skrecony i zamontowany eaton


Widok od gory po zamontowaniu kompressora


EGT


BOOST


AFR












Poskladalem tez Kenty z kolkami Ford Racing, naolejone wlecialy w folijke :smt055



Gotowa flansza z listwa i wtryskiwaczami

pierwszy raz w zyciu spawalem aluminium wiec prosze o wybaczenie

juz gotowe z wtryskami od ST


Przepiekny wyciety plazma CNC uchwyt pod linke gazu i tempomat

Prawie ze juz gotowy kolektor, brakuje jeszcze krokowca i podcisnienia

Uszczelka flanszy, zrobiona wlasnorecznie z materialu z roboty, specjalny dizajn nie przepuszcza ciepla wiec nie bedzie piekarnika w dolocie.





A tu koniec VVT i solenoida






tloki CR 9:1











[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2017-04-21 19:33:55 ]
  
 
milton Keynes? jesteś tam?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2017-04-21 21:32:50, Kleszczak pisze:
milton Keynes? jesteś tam?


od 10 lat mieszkam w Cambridge, do Milton K. mam godzine jazdy