Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2018-02-10 22:05:49
nie bedzie na to czasu bo ja w poniedziałek bede podmieniał wszystko za koleją bo mam wszystko na podmiane tylko chciałem sie z grubsza dowiedzieć czy to moze byc tylko pompa lub wtryski czy jeszcze coś moze byc np zaworki na pompie, czujnik cisnienia listwie. bo to najłatwiej podmienic niz demontowac rozrzad ;/;/;/ a po drugie moj foxwell nie ogarnie tylu parametrow zeby to sensownie sie zapisalo. co do tego 240 kpa to moze i bylo przy 2000obr lub 2200 nie pamietam juz , chodziło mi o fakt ze przeładowywała ale na pewno to byly niskie obroty bo jak jechalem 1600obr i po wcisnieciu w podloge to po jakis 2 sekundach juz kpa z kosmosu chyba ze ten foxwell tak beznadziejnie pokazuje ale przy zregenrowanej turbinie juz pokazwyl max 210kpa.. a po trzecie z cisnieniem 30mpa to ja sie nie rozpedze do 3500 obr )) wiec po prosze o lekkie sugestie co oprocz wtryskow i pompy moze powodowac taki spadek cisnienia ) |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-02-10 22:33:51
|
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2018-02-11 09:25:05
ok jutro bede sprawdzał, czyli jak sie wkręci do 5 tys na tym zaworku który jest podlaczony to jest dobry zaworek a jezeli nie to do wymiany czy odwrotnie?? a mowisz listwa to cała listwa czy czujnik tylko wystarczy podmienic?? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-02-11 11:12:49
|
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2018-02-11 13:25:57
a ktory to zawór nadmiarowy?? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-02-11 21:46:41
|
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2018-02-13 15:41:52
Sprawdzilem narazie zaworki na pompie i na kazdym zaworku pojedynczo podpiętym auto wkręciło się na 1 biegu do 5 tys obr, czyli zaworki sa dobre??? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-02-13 21:46:08
Czyli rozumiem ze na pojedynczych zaworkach jedzie a na obydwu naraz nie???To zakladajac ze piszesz prawde jest problem z doprowadzeniem paliwa do pompy lub pompka podawcza pompy zdycha.Gdyby powodem byly zbyt duze przelewy z wtryskow to na pojedynczym scvle wogole bys nie pojechal. Jak bedziesz podmienial pompe to nie zapomnij ustawic ja na znaki i spr czy ta stara byla dobrze ustawiona. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2018-02-13 21:56:53 ] |
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2018-02-14 13:28:35
podmieniłem listwe wysokiego cisnienia całą, jeszcze dałem inne zaworki na pompie ,filtr paliwa tez, nawet zajrzalem do obu dziur w podlodze w angolu i wykrecilem obie pompy paliwa ale sie okazalo ze tam nie ma zandej pompy tylko plywaki i z ravka dalej to samo, jak sie rozgrzeje to raz jedzie raz nie a jak jest zimna to zapitala dobrze. wiec zostaly tylko wtryski lub pompa wtryskowa;/;/;/ |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-02-14 17:13:39
|
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2018-02-15 08:31:45
Silnik był rozgrzany ale na 1 biegu tego problemu tak nie czuć dopiero od 3 biegu a najgorzej ma 5 biegu i to jeszcze jeszcze jest tak że jak jadę np na 3 biegu to do 2500 jedzie mulowato i ciśnienie na kompie 33mpa a za chwilę jest strzał i jedzie a ciśnienie wskakuje na 90mpa i jak ciagne do 4000tys obr to jest między 120-130mpa i na 5 biegu podobnie tylko bardziej się odczuwa i np jest jeszcze coś takiego ze jak nie chce jechać to zdejme nogę z gazu i z 1 min normalnie będę jechał nie przyspieszajac i ponownie wcisne to zaskoczy i ciągnie. Wygląda jakby paliwa gdzieś brakowało ale dziwią mnie ze nagle zaskoczy i jedzie i ciśnienie jest w miarę ok. Jakby pompa była słaba to by cały czas nie jechała lub nie zapalala chyba że w pompie jest jakiś zaworem jeszcze który się przycina.jak jest zimna to fraza dosłownie. Nie wiem czy coś zrozumiałeś z tego co napisałem 😂😂😂😂 |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-02-15 16:39:52
|
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2018-02-15 23:05:57
Wiem że ty masz obsesję na tych filtrach paliwa i u ciebie wchodzi w grę tylko nowy Toyoty ale ja podmieniłem jakieś używane z Anglików i to aż 3 sztuki i objawy były identyczne. Ale problem rozwiązany !!! Już się wkurzylem i podmieniłem komplet wtryskow i pomogło. Jeździlem z godzinę i zapitala jak szalona, butowalem do oporu i zero zacinania. Na kompie też zero spadków ciśnien. Zmylily mnie te dobre czasy wtryskiwaczy i myślałem że to pompa a już pompy to odechciewalo mi się robić. Dziwny objaw wtryskiwaczy. Może jeden swirowal i puszczal na przelew pierwszy raz się zczyms takim spotkałem. Ale całe życie człowiek uczy. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-02-24 15:40:50
A zaczyna sie od filtra wlasnie po to ze 90% usterek zaczyna sie i konczy na zapchanym filtrze i czasem nic w nim nie widac a jest zapchany a czasem jest mul jak z dna stawu i wtedy tez wiadomo czego sie spodziewac.Co do filtrow to wlasnie oryginal Toyoty jest dobry ale nie twierdze ze najlepszy.Natomiast najgorszy jest Filtron i Knecht inaczej Mahle.Jak ktos zmienil wlasnie na te dwa dziwnym trafem nagle pojawial sie problem. |
333michasz333 Orzysz | 2018-02-25 16:31:46 Mam podobną sytuację jak u Ciebie. Korekcie pokazuje ok. Jak sprawdzić wtryski podczas jazdy?
zostały mi do sprawdzeniA jeszcze zaworkow scv i cisnienie na listwie. Wtryski regenerowane? [ wiadomość edytowana przez: 333michasz333 dnia 2018-02-25 16:33:54 ] |
wiedzma254 Bolesławiec | 2019-05-17 22:19:57 Witam. Jestem nowa na forum, nie znam się na naprawie samochodów ale dużo wynioslam z waszych wpisów. Chciałabym prosić o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny problemu w mojej Toyocie Rav4 2.0 D4D. Zacznę od tego że niedawno został wymieniony rozrząd wszystkie filtry i cewka w jednym wtryskiwaczu (była przepalona czy coś w tym rodzaju) auto po przekroczeniu 3000 obrotów zaczyna przerywać dusic się tak jakby nie dostawało paliwa. Pierwsze podejrzenie zawory SCV, więc tato wraz z moim mężem wyciągnęli zawory wykąpali w nafcie i potraktowali prądem z akumulatora, wsadzili spowrotem, żadnej poprawy. Dziś mąż odpiał czerwony zawór i na 1 biegu auto wkreca się na 5000 obrotów z tym że powyżej 3000 znów go muli. Podpial czerwony odpial zielony i znów to samo. Auto wkreca się na 5000 obrotów ale powyżej 3000 muli. Więc z waszych postów wnioskuję że to nie zawory. Auto było podpinne kilka razy pod komputer i raz wyskoczył błąd 1228 a teraz był podpinany pod komputer i nie wyskoczył żaden błąd. jeden,, mechanik,, mówi że to chyba zawory inny że chyba czujnik ciśnienia paliwa a ja nie chcę wydawać np 800zl na zawory Scv które później okażą się,, zła,, diagnoza bo to nie jest cześć za 100zl.Podpowiedzcie co może być przyczyną PROSZĘ POMOCY. |
wiedzma254 Bolesławiec | 2019-05-17 22:20:22 Witam. Jestem nowa na forum, nie znam się na naprawie samochodów ale dużo wynioslam z waszych wpisów. Chciałabym prosić o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny problemu w mojej Toyocie Rav4 2.0 D4D. Zacznę od tego że niedawno został wymieniony rozrząd wszystkie filtry i cewka w jednym wtryskiwaczu (była przepalona czy coś w tym rodzaju) auto po przekroczeniu 3000 obrotów zaczyna przerywać dusic się tak jakby nie dostawało paliwa. Pierwsze podejrzenie zawory SCV, więc tato wraz z moim mężem wyciągnęli zawory wykąpali w nafcie i potraktowali prądem z akumulatora, wsadzili spowrotem, żadnej poprawy. Dziś mąż odpiał czerwony zawór i na 1 biegu auto wkreca się na 5000 obrotów z tym że powyżej 3000 znów go muli. Podpial czerwony odpial zielony i znów to samo. Auto wkreca się na 5000 obrotów ale powyżej 3000 muli. Więc z waszych postów wnioskuję że to nie zawory. Auto było podpinne kilka razy pod komputer i raz wyskoczył błąd 1228 a teraz był podpinany pod komputer i nie wyskoczył żaden błąd. jeden,, mechanik,, mówi że to chyba zawory inny że chyba czujnik ciśnienia paliwa a ja nie chcę wydawać np 800zl na zawory Scv które później okażą się,, zła,, diagnoza bo to nie jest cześć za 100zl.Podpowiedzcie co może być przyczyną PROSZĘ POMOCY. |