Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
YaReQ Sympatyk FEFK MkV2.0 Zetec-E StageIV Warszawa | 2019-04-04 16:13:51 Witam Wszystkich.
Tak jak w temacie, w końcu i na mnie przyszedł czas, po prawie 18 latach przebytych wraz ze mną mam do sprzedania mojego essiego. Krótki opis i zmiany jakie nastąpiły Ford Escort MkV 2.0 Zetec-E 16V rok produkcji: 13.VI.1992 kolor: Polaris Grey Silnik: -swap na 2.0 z mondeo 98' (ostatnia seria silver top) -głowica została splanowana, dostała też nowe zawory, uszczelniacze i gniazda zaworów, powiększone zostały kanały wydechowe -skrzynia biegów IB5 Diesel -przepływomierz z Mondeo AFH60-12B -przepustnica z Fiesty Xr2i -kolektor dolotowy plastikowy z silnika 1.8 RDA -dolot z nierdzewki + przegroda na stożek -kolektor wydechowy 4-2-1 owinięty taśmą termoizolacyjną "grafitową" -metalowy katalizator -nowe kompletne sprzęgło o większej średnicy (tarcza i docisk) -tłumik środkowy i końcowy seryjny RS -świece zapłonowe Motorcraft Platynowe -przewody WN powerTec z rdzeniem kevlarowym -filtr stożkowy -filtr K&N na odmę Zmiany Wizualne: -wygładzony przedni zderzak RS wraz z halogenami i oryginalnymi białymi kierunkowskazami+Philips Silver Vision -na zimę wygładzony grill RS (bez znaczka) -na lato grill z cosworth'a -nakładki na progi rs -lampy RS+Philips BlueVision -maska RS czarny półmat -zderzak tył RS z dokładką Wnętrze: -fotele RECARO -kierownica RS -nakładki na pedały Sparco -zmieniona gałka zmiany biegów -drążek zmiany biegów skrócony o 7cm -zegary RS + wskazówki z nissana -zegarek z RS'a -aluminowe ramki zegarów -lampka z soczewkami RS dodatkowe wskaźniki pod radiem: -woltomierz -ciśnienie oleju Zawieszenie: -Weitec Ultra GT Suspension Kit 60/40 -felgi DOTZ "Le Mans" Racing 15x7 -oponki Barum Bravuris 2 195/50 -hamulce przód: zaciski i tarcze z RS +masa dodatkowych części zamiennych typu reflektory z rs chyba ze 3szt, kierunki ori z rs pomarańczowe, komputery, sprężyny, wtryski, atrapy, rozruszniki, coś tam z dolotu, przepływki... prawie cały bagażnik Teraz oczywiście co każdego potencjalnego nabywcę interesuje czyli co jest do zrobienia. Essie ma już 27lat i trzyma się o dziwo bardzo dobrze jak na swoje lata, ale zawsze był jako ten dodatkowy samochód i przez tyle lat ma nalatane jakoś ze 160tyś z czego ja zrobiłem ponad 50tyś. Oczywiście ruda, szalona ruda, która wyskakuje co jakiś czas. Obecnie standardowo jest na lewym tylnym nadkolu, bąbel na drzwiach od pasażera i coś zaczyna się pokazywać w nadkolach przy progach, podłużnice tylne były robione kilka lat temu, progi też. Z jakieś 1,5 roku temu było robione sprzęgło komplet, nowa ori pompa od wspomagania oraz wody, płyny i oleje). Są jakieś wycieki pod silnikiem i pewnie jakieś drobnostki, które mi nie przeszkadzają ale innym już mogą, dlatego cena nie jest końcowa Cena - 2900zł do negocjacji, śmiało można się targować (ogłoszenie jest tylko na fefku i ford-tech'u, czekam na propozycję do końca kwietnia potem leci dalej do sieci jak się nikt nie trafi to niestety będzie huta i kilka części na sell) Jak najbardziej można się umówić, zobaczyć, przejechać itd. Ubezpieczenie OC i przegląd do sierpnia 2019r. Proszę o kontakt tel. - 605 566 187 Pozdrawiam |
YaReQ Sympatyk FEFK MkV2.0 Zetec-E StageIV Warszawa | 2019-04-11 16:10:43 Temat do zamknięcia |