"Dławienie na niskich obrotach"

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatnio w mojej Camry'89 pojawił się następujący problem:

Poniżej 2800 rpm autko dusi się (wydaje dźwięk trochę jak dwusów) i raczej nie chce przyśpieszać, a po osiągnięciu 2800 rpm nagle odlatuje, jakby dostawało podwójną dawkę mieszanki.

Wcześniej jeszcze takie objawy występowały po przejechaniu przeż wielką kałużę ?

Czy to jakiś filtr (powietrza ? ) się przytyka ?
  
 
No generalnie jest taka możliwość ze to filtr. Ale zastanawiające jest to, ze akurat przy tych 2800 "odlatuje"
Jeśli chodzi o flitry to ja bym raczej stawiał na paliwa. Swoja drogą - co to za silnik? Jeśli benzyniak to moze odczytaj kody usterek wtrysku.
A co ma wielka kałuża do tego Hmm... Nie mam pojęcia Może coś z elektryką

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-07-02 14:25:22, McDoune pisze:
Wcześniej jeszcze takie objawy występowały po przejechaniu przeż wielką kałużę ?

Czy to jakiś filtr (powietrza ? ) się przytyka ?



Ta kałuża może wskazywać na problem elektryczny, prawdopodobnie jakas wtyczka od kompa, albo ignitera albo inszego sensora nie kontaktuje. Najtaniej jest sprawdzić kod usterki i przeczyścić sprajem do styków wszystkie wtyczki pod maską. Potem może przewody zapłonowe, świece (praca jak dwusów to wskazuje że jakiś cylinder nie pali)
  
 
niestety nie wiemy jaki to silnik, ale z doswiadczenia to jeszcze wiem ze to moga byc kable wysokiego napiecia, chociaz to malo prawdopodobne i sonda lambda, ale najpierw byloby lepiej gdybys napisal jak masz silnik
  
 
silnik
1997 cm3 benzyna
oznaczenie 3SO6
  
 
Ok. to odczytaj kody usterek urządzenia wtryskowego. Jak nic to "zajżyj" do filtra paliwa. Później proponuje posprawadzać kable wysokiego napięcia....
Na koniec dać nam znać.

Pozdro
  
 
Może to i bardzo głupie pytanie, ale jak mam odczytać te kody ?

Szukałem na forum, ale linki w poprzednich wątkach nie chcą się otworzyć.

Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi,
pozdrwiam

[ wiadomość edytowana przez: McDoune dnia 2004-07-05 02:45:34 ]
  
 
Kody odczytasz TAK.
U Ciebie na pewno zadziała. '89 nie miał jeszcze OBD II.
Pozdro.
  
 
Dzięki za info:

"
Doczytaj w instrukcji czy w '99 jest OBD, czy OBD II.
Jak pierwszy to zewrzyj w złączu diagnostycznym styki E1 i TE1, włącz zapłon i odczytaj jak mruga kontrolka silnika. Potem wrzuć w wyszukiwarkę coś na kształt "Toyota error codes" i znajdziesz co to znaczy.
Niedawno był wątek o kodach, ale nie mogę go znaleźć
Pozdro.
"
ale niestety u mnie jest taki układ:

F2 / E1 0x / /
Czo T / E2 /
+B Vf / / Tem Ect


I co w takim razie mam połączyć ?