Szyby z plexy(126p)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
cze
jak mozecie to mi pomozcie i powiedzcie. Czy mozna montowac szyby z plexy.Jesli tak to co jest wymagane.Zamiast ,ktorych szyb moge wstawic szyby z tego materialu.Zeby bylo zgodnie z przepisami .bo sie nie orientuje .
dzieki za pomoc.pozdawiam
  
 
Jak wsadzisz plexe to ci dowód zabiorą. Taka jest niestety prawda
  
 
Przednia musi byc ze szkla, a reszta moze byc plexi... tylko ze nie pleksi a poliweglan bo plexi jest zabronione ale olej to i wsadzaj plexi...
  
 
Cytat:
2004-09-18 16:38:54, Kuner pisze:
Przednia musi byc ze szkla, a reszta moze byc plexi... tylko ze nie pleksi a poliweglan bo plexi jest zabronione ale olej to i wsadzaj plexi...


dzieki wielkie
  
 
Tylko po co ci to??? Takie rzeczy można robić, owszem, ale do auta typowo wyczynowego., natomiast w cywilu będą sie czepiać pałkarze.
  
 
w dodatku strasznie sie plexa rysuje i szyby wygladaja jak stare pudelka po cd zmatowiale i porysowane
  
 
Tak jak napisał Krzych00. Strasznie wtedy to wygląda. Jest lekkie, łatwe w montażu i przyjemne. Ale mogą się czepaić pały, poza tym estetyka tego rozwiązania po jakimś czasie jest "średnia". A jak zamierzałbyś montować ? Jakiś klej? Czy na nity ? Czy na uszczelki seryjne?
  
 
Cytat:
2004-09-18 19:20:26, moch pisze:
Tak jak napisał Krzych00. Strasznie wtedy to wygląda. Jest lekkie, łatwe w montażu i przyjemne. Ale mogą się czepaić pały, poza tym estetyka tego rozwiązania po jakimś czasie jest "średnia". A jak zamierzałbyś montować ? Jakiś klej? Czy na nity ? Czy na uszczelki seryjne?



jesli bym zakladam to mocowal bym je na klej lub nity
  
 
Cytat:
2004-09-18 18:35:47, Jesion128 pisze:
Tylko po co ci to??? Takie rzeczy można robić, owszem, ale do auta typowo wyczynowego., natomiast w cywilu będą sie czepiać pałkarze.


w zasadzie to samochod ma miec przeznaczenie typowo wyczynowe.a na co dzien bedzie inny samochod tez pewno maluch
  
 
jesli mam byc szczery to widzialem juz setki rajdowek-maluchow ktore byly naprawde mega wypasione i dobrze zrobione,ale nie bylo w nich plexy.jaki z tego wniosek?moze zanim sie zabierzesz za szyby plexi to tak przygotuj auto zeby nie bylo najmniejszej szansy w nim juz nic zrobic.i wtedy zrob sobie szyby z plexi...
  
 
Ja prawdopodobnie w najbilższym czasie montuje pół klatke i dla rekompensaty masy tylne szyby z plexi.
  
 
Ja też mam klatkę, przygotowaną do montażu, ale wykonaną z cieńszych rur i bez tylnego pałąką przekątnego jedynie tylne pałąki (te które idą na skos bocznych tylnych szyb) są trochę ściągnięte do środka tylnej półki. Zobaczę ile to waży ... jak coś "nie podpasi" to odchudzę przednią maskę, zapinki na szczęście mam ... od żuka :]. Jak ktoś chce to nawet na sprzedaż bez mocowań, nowe oczywiście .
  
 
poszukaj poliweglanu zamiast plexi... z poliweglanu robia szklarnie i sie to wcale jakos nie rysuje szybko a jak sie o to dba to i cywilnie mozna jezdzic a co jakis czas wymieniac te szyby...
Ja tak nawiasem mowiac tez mysle o tylnych bocznych i tylnej poliweglanowej szybie do tego maska włókno i klapa włókno
  
 
Cytat:
2004-09-19 22:57:35, moch pisze:
Ja też mam klatkę, przygotowaną do montażu, ale wykonaną z cieńszych rur i bez tylnego pałąką przekątnego jedynie tylne pałąki (te które idą na skos bocznych tylnych szyb) są trochę ściągnięte do środka tylnej półki. Zobaczę ile to waży ... jak coś "nie podpasi" to odchudzę przednią maskę, zapinki na szczęście mam ... od żuka :]. Jak ktoś chce to nawet na sprzedaż bez mocowań, nowe oczywiście .



A jak one wyglądaja?!
  
 
Zobacz autko MadDogg'a
  
 
ale czy te szklarnie są z "plaskiego" poliwęglanu (tzn z płaskich płatów??) Bo dotychczas widziałem ten materiał tylko w formie "falowanej" (jak dawniej blachy na dachy)
  
 
Cytat:
2004-09-19 22:57:35, moch pisze:
bez tylnego pałąką przekątnego jedynie tylne pałąki


I po co Ci taka klatka??? Kurna jak robic to pozrzadnie bo taka klatka bez tylnego pałąka to mi WT zalatuje.. bez urazy...
  
 
moch bez przesady nie rób takiej chały zrób raz a dobrze bo fikniesz kiedyś dacha i ci klatka może nie pomóc
  
 
Cytat:
2004-09-20 11:54:50, Kuner pisze:
Cytat:
2004-09-19 22:57:35, moch pisze:
bez tylnego pałąką przekątnego jedynie tylne pałąki


I po co Ci taka klatka??? Kurna jak robic to pozrzadnie bo taka klatka bez tylnego pałąka to mi WT zalatuje.. bez urazy...



Uderzcie do Madcara - jego czerwona klateczka jakos była z rallycrosu i sprawdzała sie !!!!
A tak samo nie miała przekatnych pałaków ....
  
 
Cytat:
2004-09-20 17:28:58, CZUCZU pisze:
Uderzcie do Madcara - jego czerwona klateczka jakos była z rallycrosu i sprawdzała sie !!!!
A tak samo nie miała przekatnych pałaków ....




Zawsze można sobie zamonotwać minimum, ale jesli ona ma miec jakieś zadani poza wyglądem to lepiej zainwestować w coś solidnego. Zapytaj w Ireco albo u Kałuży ile osób które robią zamawia minimalne klatki to nie wiem czy będą wogóle pamiętać taką osobę. Bo jak chce ktoś mieć tylko wygląd i szpanować że ma klatkę to niech sobie zrobi z rur PCV bo nie ważą

A co do tej klatki o której mówisz Czuczu to albo nie była z rallycrossu albo nei była zgodna z załącznikiem J.

Wg. art. 8.1.3) Klatka bezpieczeństwa:
Konstrukcja przestrzenna, składająca się z pałąka głównego, pałąka przedniego (lub dwóch pałąków bocznych), elementów łączących, jednego elementu przekątnego, podpór tylnych oraz punktów mocowania.

Więc musi być element ukośny.