Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
serwisSJ Zgłobice | 2005-01-17 16:46:31 361zł brutto z częsciami japońskimi |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2005-01-17 23:05:47 Zawsze połowa mówi tak,a połowa tak.Ja słyszałem,że jest kolizyjny i słyszałem,ze niejest kolizyjny.W moim silniku pasek powinno się wymieniać co 100tyś.km,tak mówi ASO,ale można i wcześniej.Odnośnie mojego silnika,to też niewiem,czy jest kolizyjna głowica?
serwisSJ - rozwali mi zawory i tłoki jak się zerwie,czy nie?Silnik 3S-FE. Mam 170tyś.km i wymieniane przy 105tyś.km,a planuje przy 200tyś,czy to niezapóźno,czy druga i trzecia wymiana niepowinna odbywać się trochę wcześniej ze względu na gorsze warunki pracy paska przy większym przebiegu silnika(brud,ewentualnie troche oleju z uszczelniaczy)? Jak to jest? Różnie słyszałem. Pozdrawiam serdecznie |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2005-01-18 21:55:01 Musisz brac pod uwage warunki eksploatacji silnika.Spora czesc mocy silnika idzie na straty zwiazane z napedem rozrzadu a pasek musi to przeniesc.Kazde gwaltowne przyspieszenie to proba wytrzymalosci dla paska.Sam pasek nie powinien sie nigdy zerwac,chyba ze jest to kiepska podrobka a calosc winy najczesciej ponosi zatarte lozysko na kole napinacza.Silnik 3SFE jest na 100%bezkolizyjny bo sam sprawdzalem,co do 3SGE to dopiero sprawdze niebawem bo wiem na 99% ze nie mialem problemow z okreceniem walu przy nieruchomych zaworach. |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2005-01-19 22:31:45 To dobra wiadomość wiedzieć,że jak przypadkowo zerwie mi się pasek,bo i takie przypadki są,to z silnikiem nic niebędzie złego.Ja mam założone wszystko na orginalnych częściach z ASO jakieś pare lat temu więc powinno wytrzymać.
|