Co rzęzi w moim Yaisie 1.3 i jak to wyeliminować?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Odgłos dochodzi z komory silnika, słyszalny jest w w zakresie obrotów do 1800 RPM, wygląda jakby któryś z elemetów był poluzowany z tym, że żadne kontrolki nie dały znać o jakiejś awarii, moc ta sama co kiedyś, żadnego uślizgu sprzęgła, żadnego wycieku czy choćby śladów pocenia, poziom płynów stały, ogólnie wszystko gra tylko ten odgłos... proszę o jakieś propozycje
Pozdrawiam - Wojtek
  
 
No ale chociaz opowiedz kiedy to sie dzieje? Kiedy trzymasz noge na gazie leko wcisnieta wcisnieta czy jak auto jedzie swobodnie, jak hamujesz, jak cisniesz sprzeglo, jak cisniesz sprzeglo i hamuje, jak skrecasz itp itd? Bo ja mialem podobne objawy ale jak skrecalem przy niskiej predkosci ale przy mniej wiecej tez tym zakresie obrotowm i rzezenie bylo spowodowane peknieta poloska ktora ponoc jest wada konstrukcyjna Yarisow
  
 
dzieje się tak tylko podczas przyspieszania ale tak jak pisałem zanika przy ok 1800 RPM, nie ma tego efektu na biegu jałowym
  
 
hmmm a powyzej tez rzezi? - kurcze bede musial wsiasc w swego bolida i zoabczyc
  
 
Może jakiś zaworek tłucze

Pozdrawiam
  
 
ASO- niech sprawdza napinacz lancucha rozrzadu...to ja mialem
  
 
też to podejrzewałem , w takim razie w sobotę uderzę do ASO
  
 
i jak tam ASO?
  
 
jestem umówiony na przyszły piątek ale wstępnie stwierdzili ze albo napinacz albo jakeiś łożysko w skrzyni biegów (ale dla mnie to jest 100% napinacz), wczoraj byłem na przeglądzie zawieszenia ale u prywatnego mechanika i jedynym zużytym elementem po 70 tys. jazdy i z czego 50 tys na sportowych sprężynach jest lewy drążek kierowniczy, koszt to 135 zł (prod. japońskiej)