[Ogolny] Swap z 1,6 B na 1,8 TD - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wg mnie to jest bez sensu. wyjdzie cię drożej niż kupienie gotowego ropniaka. pomijając nawet koszta i nakład pracy to zostaje ci jeszcze papierkologia, bo kto temu cudakowi przegląd podbije?
Kup poprostu diesla i oszczędź sobie kłopotów.

Silniki swapuje się zazwyczaj mając na celu zwiększenie mocy, czy zmianę pojemności na mniejszą (np jak masz loche 4.0 o mocy raptem 170 kucy) przy zachowaniu lub nawet poprawieniu parametrów.
twój pomysł jest porównywalny ze swapem 1.4 na 1.6 8v czyli sztuka dla sztuki.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
1,6 8v to dobry motor jest

A tak w temacie - żeby zrobić wszystko dobrze przerobić to w zasadzie poza budą i wnętrzem wszystko jest do wymiany.

- Silnik
- Skrzynia
- Półosie z przegubami
- Zawieszenie przednie
- Elektryka (wiązka, komputer, nawet głupi akumulator z benzyniaka niewydoli)
- Zbiornik paliwa, rurki, wlew
- Cały układ wydechowy

Tak jak koledzy pisali - pogoń lepiej to co masz póki jeździ (bo jak zaczniesz dłubac i coś się nie uda to po cenie złomu będziesz sprzedawał), a to co planowałeś włożyć w SWAP dorzuć na kupno nowego auta.
  
 
Skoro zadałes to pytanie to raczej tego nie zrobisz ,to co wiekszosc pisze wogule mija sie z celem ,zastanów sie czy sensem jest taka przemiana.
Sama przemiana nie jest skomplikowana i czesc podzespołow mozesz wykorzystac do swapa.
Powodzenia w przemysleniach.
  
 
Pewnie macie racje ale doswiadczenie bezcenne , wiadomo ze wszystko trzeba wywalić bo nic nie pasuje robilem dwa lata temu swap z 1,3 mk 7 na 1,6 mk 6 ,1,3 się zatar a miałem pod reka 1,6 w budzie mk6 i tez wszystko musialem zmienić nawet tłumik .Pytam bardziej pod katem np.:
- czy licznik będzie gral z benzyny z dieslem dodam ze elektronik
-immobilajzer czy zagra bo to mnie najbardziej nurtuje ten temat już opanowany wiem za trzeba mostek zrobic
Pre100n silnik mam 1,6 16 V zetec za dużo pali a faktyczne 1,6 8 V jest super miałem kiedyś

[ wiadomość edytowana przez: cwojdzik dnia 2013-05-07 23:23:58 ]
  
 
Na pewno czeka Cie bardzo dużo pracy. Nie lepiej tak jak inni piszą sprzedać to co masz i kupić TD?
  
 
Pewnie było by lepiej , ale to auto kupiłem okazyjnie a sprzedac będzie trudno, koszty zakupu i swapu mi zamknie się w 3000 zl, a za ta kase nie kupie diesla z 2000 roku
  
 
Cytat:
2013-05-07 22:50:04, cwojdzik pisze:
Pewnie było by lepiej , ale to auto kupiłem okazyjnie a sprzedac będzie trudno, koszty zakupu i swapu mi zamknie się w 3000 zl, a za ta kase nie kupie diesla z 2000 roku



czy ja wiem czy takie 2000r ten silnik konstrukcyjnie leży w końcu lat 80tych miałem w escortach 1.8D 1.8TD i 1.8 TDintercooler a teraz mam okazje jeździć 1.9tdi 110 w audi 2000r i powiem z doświadczenia że to zupełnie różne epoki,

A wracając do swapa to robiłem w mk7 z 1.8 td na 1.8 tdintercooler to w zasadzie wszystko co jakiekolwiek ma połączenie z silnikiem musiałem przełożyć z immobilaiserem tez były cyrki, wiazki też sie nie zgadzały, skrzynka bezpieczników też rózna ogolnie miałem drugi cały po dachowaniu wiec miałem przekładać tylko silnik a przełożyłem wszystko tak ze jakbyś miał drugi cały z marna blacha to możesz się bawić ale to budowanie samochodu od podstaw jak chcesz żeby wszystko działało
jakby co służę radą
PS Drugi raz bym tego nie robił przy tym spalaniu i tej cenie paliwa