Schemat wiązki klimy do mk5 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jeszcze ci cos podeslalem.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
W czarnym mam klime która ogarniałem niedawno. Wiec jak z elektryki czegoś bedzie potrzebował czy Cus wał śmiało .
  
 
Chyba sobie poradziłem bez schematów mk5. Wygląda że wszystko działa i zasilania dochodzą tam gdzie powinny,wentylator chlodnicy też działa. Mk5 ma taką samą biała kostkę w skrzynce, ma też te same przekaźniki o których pisał Rocky, ale u mnie wszystkie przekazniki brązowe wg oryginalnej instrukcji.

Za to skrzynka mk5 ma zupełnie inaczej wyprowadzone przewody w białej kostce niż w mk6 i tym bardziej mk7.

Użyłem tylko 3 kabelkow ze skrzynki, zasilanie z przycisku, zasilanie po załączeniu silnika (ten sygnał pojawia się na przekaźniki R10 który powiązany jest z R12, tego R12 miałem bo mam grzania szybę) i obieg zamknięty który u mnie i tak nie będzie działał bo nie wycialem otworów.

R11 nie użyłem bo i tak brakowało mi pomysłu jak go użyć, bo z pomiarów wynikało że nie nada mi się na nic. Zrobiłem zwore we wtyczce w podszybiu żeby ominąć przekaźnik który jest w mk7 (odpiecie kompresora przy maksymalnym obciążeniu silnika). Za to dołożyłem info na komputer o załączeniu kompresora. We wtorek nabijam klime i zobaczymy czy wszystko szczelne i czy ruszy od razu
  
 
Tylko nie odpalaj odrazu na fulla, bo spalisz kompresor jak dkugo niebyl uruchamiany.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Ja mam tam prawie wszystko nowe, kompresor też wiec nie obawiam się raczej o takie rzeczy