Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2011-07-19 22:50:26
"Mefis jak się chce mieć "doznania" z jazdy mocniejszym turbo dieslem trzeba po prostu takowy sobie kupić" Słuchaj jakby mnie było stać to pewnie, że bym sobie kupił coś z nowszą jednostką i chipa wrzucił, ale sorry przy moich zarobkach robię co mogę. Co do tego, że można przyrost mocy tylko boosterem mieć to sorki, ale głupoty gadasz. Wiesz chociaż od czego jest booster? No właśnie, a po co lać paliwo bez podnoszenia ciśnienia na turbinie. Owszem po wykręceniu boostera będzie wrażenie, że masz więcej mocy, a to tylko turbina będzie szybciej wstawała. Jeszcze teraz wypatrzyłem... Chłopie jakie między chłodnicę, a silnik? Nie przesadzasz trochę? Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że tak IC się montuje to sorry, ale Cię w ciula zrobił.... Teraz to nie błysnąłeś. |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2011-07-20 10:37:47
No takie jest moje zdanie na temat wykręcania boostera. Wiecej paliwa po wykręceniu boostear, szybciej turbina się wkręci na obroty i z niższych obrotów zacznie ciągnąc. |
Pele19m Sympatyk FEFK Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2011-07-20 12:45:59
Zrób sobie prosty test: daj termometr za wlot w zderzaku, drugi daj nad ic (w seryjnym miejscu), nagrzej silnik i będziesz wiedział o co mi chodzi... w vag-ach gdzie seryjny ic jest z przodu wyjęcie nadkola (które zasłania ic od tyłu) powoduję spadek temp na ic o 20st... |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2011-07-20 14:25:28 A gdzie ja mefis napisałem że tu chodzi o twoją naukową rozprawkę z pele? Tam jest tylko trochę standardowych wypocin że zrobię to i to bo mi się przez to moc podniesie, co prawda za wiele pieniędzy na to nie ma ale spoko Później będzie cisza a gdyby tak za jakiś czas zapytać i tak nic nie będzie zrobione, standardowa procedura internetowych expertów.
Pele temp mam mierzyć jak stoję czy jak jadę bo właśnie tego nie wiem a cały experyment mam już przygotowany.... |
Pele19m Sympatyk FEFK Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2011-07-20 14:33:24 Jak stoisz, bo podczas jady różnica jest nieznaczna - ale potrzebujesz czasu, żeby ochłodzić rozgrzany podczas postoju ic - przykład: stajesz na światłach, stoisz 3min, zapala się zielone a ty masz mniej mocy, niż ess obok z fmic (czysto teoretycznie, zakładam, że przy seryjnym doładowaniu będzie mała różnica) |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2011-07-20 14:35:47
|
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2011-07-20 18:24:31 A ile tej mocy masz mniej? Ile czasu potrzeba na schłodzenie jednego i drugiego? Ile to jest seryjne doładowanie? Jak się ma ciśnienie doładowania do obrotów? Jakie może byc max ciśnienie doładowania? Ile to jest nieznaczna różnica np. w kW, może byc w KM., na korzyśc którego rozwiązania jest ta niewielka różnica?
Pele naginaj |
waderan sokołów podlaski | 2013-02-15 12:08:12 witam jak czytam ten temat to sie zastanawiam dlaczego na tyle wpisów nie znalazłem żadnej sensownej podpowiedzi co pasuje co nie co trzeba na pewno dokupić ,zmienić.
Przeszedłem ten proces niestety żałuje że nie wpadłem na pomysł o porobieniu zdjęć ale tak pokrótce dostałem cały silnik 1.8 td łącznie z oprzyrządowaniem skrzynią biegów zadowolony wyjołem stary silnik i zaczołem wpakowywać turbo co się okazało nie pasują półosie,wydech,wybierak biegów,musiałem przełożyć mocowanie klimy,pozatym brak mozliwości podłączenia tego ustrojstwa na pompie wtryskowej. i nadal jest ono niepodłączone, inne mocowanie linki gazu. podłączenie sprzęgła wymagało podginania tego ramienia wysprzęgającego(pewnie zmiana linki na krótszą pomogła by) co do problemów nadal silnik nie pracuje tak jak powinien dziwny problem z ssaniem nie chce się wyłączyć jak w końcu ruszy to opisze dalsze perypetie z tym swapem jak ktoś ma pomysł co zrobić z pompą to z chęcia wysłucham porad. |
wiesiu666 Sympatyk FEFK Escort Cabrio RS2000 Wrocław | 2013-02-15 12:18:30 to zeby nie bylo ze nie ma takiego opisu,do kompletnego swapa z 1.8D na 1.8TD 90KM (bo tylko taki ma sens), potrzebne jest:
- najbezpieczniej silnik oryginalnie 90KM (teoretycznie na tym 60KM tez pojdzie,ale trzeba by bylo przelozyc pare rzeczy z wersji 90KM) - kolektor dolotowy i wydechowy wraz z turbina - intercooler - skrzynia MTX75 - tlumik caly inny (bo wiekszy) - rama pomocnicza zawieszenia (dodatkowa poducha skrzyni) - pompa wtryskowa - jak zmiana skrzyni,to inne sprzeglo i polosie - komputer sterujacy (jak z immobilizerem,to jeszcze przydalby sie czerwony kluczyk) - wiazka elektryczna pewnie cos tam jeszcze sie znajdzie,ale z grubsza opisuje to ilosc czesci do zmiany |
waderan sokołów podlaski | 2013-02-15 12:36:52 no właśnie komputer ale czy ktoś rozkminił jak go dołożyć Gdzie i co pod niego podpiąć wiązki niedostałem więc trzeba by wyrzeźbić coś z tej która jest.Na tę chwilę problem z wolnymi obrotami,cięzko wkręca się na obroty,nie mam gdzie podpiąć tych przewodów przy pompie wtryskowej. |
wiesiu666 Sympatyk FEFK Escort Cabrio RS2000 Wrocław | 2013-02-15 15:53:18 tam za duzo przewodow nie ma,bo sa tylko dwa zaworki od korekcji kata wtrysku,oraz zaworek stop (i immobilizer jesli wystepuje). Polecami mimo wszystko zakupic komputer z wiazka od kogos,bo nie dojdziesz zbyt szybko z tym wszystkim do ladu. Jak cos to schematy moge podrzucic (potrzebny rocznik dawcy). Komputer od dawcy masz czy nie ? Pompa wtryskowa zostala Twoja od wolnossacego ? |
waderan sokołów podlaski | 2013-02-15 18:14:20 no włąsciwie są trzy na tym korektorze potem dwa poniżej jest jakaś puszeczka z dwoma i coś z tyłu pompa od silnika td rocznik 94
komputer mam |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2013-02-15 19:15:05 nsjtaniej i najszybciej będzie kupić wiązkę silnika z td. Na allegro na pewno będziesz miał. ----------------- W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach |
waderan sokołów podlaski | 2013-02-17 13:30:39 najpierw schemat musze ogarnąc potem zdecyduje nad formą rzeźby jak będe wiedział co pod pompe trzeba podpiąć mam sterownik lukas model AV01030-D może ma ktoś schemat podpięcia go do samochodu [ wiadomość edytowana przez: waderan dnia 2013-02-17 14:18:18 ] |
MarkkoMartin Sympatyk FEFK RS2000 GDAŃSK-wislinka | 2013-02-17 14:20:49 Panowie mam cały kpl tzn: silnik z osprzetem, komp, immo, kpl wiazka od mk7 .
Wszystko co potrzeba na kpl swapa Chciałem go włożyć do mojego mk4,ale odpuściłem temat |
waderan sokołów podlaski | 2013-02-17 14:45:29 no niemogłeś wcześniej nim zaczołem zbieranie do swojej fordynki ale powodzenia w zbyciu mało jest wariatów na swap
|
MarkkoMartin Sympatyk FEFK RS2000 GDAŃSK-wislinka | 2013-02-17 15:25:40 Może jakiś ,,wariat'' jeszcze to zapakuje do mk4?? Mam jeszcze w głowie całą wizje tego planu, także skrzynie b5 z 1.8d coby pólosie podlączyć z mk4. Tylko doba za krótka.Chetnie sie podzielle tym planem |
waderan sokołów podlaski | 2013-02-17 16:47:00 lepiej namierz jak podpiąć ten sterownik lukasa bez wiązki orginalnej moze jest jakiś sposobik
A może ktoś ma wiązke silnika 94 1,8 td [ wiadomość edytowana przez: waderan dnia 2013-02-18 12:39:17 ] |