Gaśnie na niskich obrotach!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Peugeot 406 1.8 16v na niskich obrotach szczególnie przy zimnym silniku lubi zgasnąć. I wogóle wolne obroty nie równo spadają. Po prostu nie są równe. Jak rozepne kleme na chwile i założe jest przez jakiś czas ok. Jakieś pomysły??
  
 
Trudno coś powiedzieć w twojej sprawie ale posprawdzaj kilka podstawowych rzeczy:

1. zapchany, uszkodzony wtryskiwacz wolnych obrotów
2. brudne filtry paliwa i powietrza
3. układ zapłonowy (świece, przewody, itp...)
4. za niskkie ciśnienie sprężania w którymś cylindrze, może zawór podparty, może uszczelka pod głowicą...
5. elektryka (komputer)

Odłączenie klemy ( rozumiem, że o akumulator ci chodzi) wydaje mi się że nie ma bezpośrednio związku z tą wadą, po prostu gdy odepniesz klemę to wtedy nie masz ładowania akumulatora i alternator nie wywołuje obciążenia na silniku przez co mogą lekko wzrosnąć obroty silnika i pozornie chodzi równo.

Cytat:
Jak rozepne kleme na chwile i założe jest przez jakiś czas ok.


jak długo jest dobrze ???


A jeśli jeździsz na gazie to już inna bajka...
  
 
Jeszcze jedna sprawa odłączyłem kabel od silnika krokowego i o dziwo autko chodzi normalnie. To znaczy nie ma żadnej różnicy czy chodzi z silniczkiem czy nie. Teraz już nic nie wiem.
  
 
No to może być on, zresztą dosyć często się zdarza coś takiego...... może być do wymiany. Ale spróbuj go jakoś przeczyścić, obstukać itp.... czasami pomaga
  
 
Musze to opatrzyć jutro. Jeszcze dzisiaj świece wymieniłem ale nic nie pomogło. Jak jest silnik zimny to chodzi jak sieczkarnia i gaśnie. Jak sie nagrzeje troche to jest ok ale nie zbiera sie na obroty. dopiero powyżej 3000obr/min jedzie jak rakieta.
  
 
moim zdaniem nie baw sie w zadne stukanie pukanie silniczka krokowego, tylko zaloz nowy
  
 
Mówicie że te objawy co opisałem to musi być krokowiec??

A jest jakaś możliwość stwierdzenia na 100% że krokowiec "nie żyje"?

[ wiadomość edytowana przez: adasco dnia 2005-06-26 00:35:34 ]
[ powód edycji: sklejka - 2 w 1 ]
  
 
Kup nowy i sprawdź

Może masz znajomego żeby przełożyć i sprawdzić.
  
 
czytałem na innym forum że krokowiec w 99% da sie wyczyścic i jest dalej ok.ale do tego celu nie wystaczy Ci tylko benzynka.a podłączałeś już autko pod kompa? na początek zczytałbym błędy.pozdrawiam
  
 
Witam.
Jestem tu pierwszy raz i chcę odświeżyć wątek.

Mam problem z Peugeot 406 w hdi, dziś przejechałam dość energicznie na pomarańczowej rezerwie.
Po tym auto stało około 3 godzin i później wcale nie chciało odpalić. Słyszałam odgłosy stukania w tyle samochodu, pomyślałam że coś z paliwem...
Po 4 próbie poszłam po dizla na stacje- mam pod domem. Zatankowalam i za 3 razem odpalił.
Przejechałam jakieś 10 km do mechanika, cały czas samochód gasl.Doslownie co chwilę a zwłaszcza gdy zwalnialam. Czasami odpalał od razu czasami za 2, 3 razem.

Myślę czy to był filtr paliwa, pompa paliwowa. Dodam że w tej samej porze 3 lata temu miałam ten sam problem i słono mnie to kosztowało.
  
 
Kilka razy już był taki problem na różnych forach poruszany.
Prawdopodobnie w baku przez złą jakość paliwa (nie mówię że tankujesz lewe, a że na stacjach jest złej jakości paliwo ) zebrała się parafina na górze zbiornika. Przy rezerwie niestety to zassało, i może być całkowicie zapchany filtr, w ostateczności nawet pompa.
Szedłbym tym tropem