Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Golden_Flyer BMW 116 Gdańsk | 2006-03-27 08:58:00 Przede wszystkim jeśli masz już dziurę na wylot, to żadne klajstrowanie od zewnątrz już nie pomoże. Wilgoć będzie się dostawała od środka i zawsze po jakimś czasie wylezie na wierzchu razem z rdzą. W takim przypadku musisz najpierw załatać dziurę od spodu (włóknem szklanym plus żywica, blachą na nitach albo najlepiej - poprzez wpawanie łatki). Z wierzchu oczyścić do żywej blachy, odtłuścić, zagruntować specyfikiem typu cortanin, brunox, RC900, fertan, polrust, na to dać podkład, później szpachlę, znów podkład i lakier nawierzchniowy. Jak się do tego przyłożysz to powinno być dobrze. Aha, na stronie fsoautoklub zamieszczony jest bdb poradnik nt. walki z rdzą.
[ wiadomość edytowana przez: Golden_Flyer dnia 2006-03-27 09:00:04 ] |