Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-09-07 11:49:33 foty foty pokaż dokładnie co kupiłeś , jakie przeróbki były zrobione itd. tylko zrób je zanim włożysz silnik do poldka
|
big_mazi Miłośnik FSO Polonez 2.0i.e Volvo Lipsk | 2006-09-20 16:30:53 W koncu po długim i męczącym dobieraniu tarczy sprzęgłowej znalazłem ją pare metrów ode mnie u sąsiada na podwórku. Tarcza pasuje od VW Passata z 82roku. Kupie nową i zabieram sie za wszczepianie organów ale przed tym zabiegiem obiecane foto.
PS. Czy sprężyny tylne z argenty są mocniejsze/wyższe od polonezowskich i czy pasują na przód poloneza? Chcę je założyć bo silnik jest dużo cięższy niż 1.6 |
tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-09-20 19:59:50 kup nowe od poloneza trucka - około 50 zł sztuka |
big_mazi Miłośnik FSO Polonez 2.0i.e Volvo Lipsk | 2006-09-21 15:09:45 Wielkie dzięki!!! Ale bym sobie przód wzmocnił... Pomyśle nad tymi od trucka mam znajomego na szrocie może coś znajdzie. |
big_mazi Miłośnik FSO Polonez 2.0i.e Volvo Lipsk | 2006-10-14 20:56:04 Witam. Może ktoś wysłać mi foto podwozia poloneza 2.0 chodzi mi konkretnie o okolice skrzyni i wału do mostu jak to wygląda z całym kpl. wałem od argenty bo mi w innym miejscu wychodza mocowania... To normalne? To tak z ciekawości bo i tak będę musiał przespawać uchwyt podpory wału. Skrzyni z resztą też ale to przez mój pomysł ze swapem silnika volvo 360.
A tak poza tym to ciężka sprawa z całą operacją dużo, B.dużo spawania, przez dzwon od volvo skrzynia jest jeszcze dłuższa i wiekszą dziure musiałem wyciąć w tunelu. Sama skrzynia na prawdę jest dużo cięższa od polonezowskiej ktoś dobrze pisał żę we dwoje to trudno jest to zrobić. Jak dojdę do efektu koncowego powiem czy warte zachodu jest takie rozwiązanie. |
tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-10-14 21:08:01 najważniejsze to nieprzejmować sie chwilowymi niepowodzeniami i kontynuoawać prace dalej. czekam na obiecane zdjęcia i efekt końcowy.
pozdrawiam |
big_mazi Miłośnik FSO Polonez 2.0i.e Volvo Lipsk | 2006-10-14 21:14:34
|
big_mazi Miłośnik FSO Polonez 2.0i.e Volvo Lipsk | 2006-10-23 11:07:43 |
tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-10-23 11:16:03 dobra robota , chwilowo mam tylko małe obawy co do przerabianej belki zawieszenia, ale jezeli jest dobrze wyspaswana i przetestowana w "dawcy" to nie mam sie czym martwić.
3mam kciuki za dalszy postęp prac |
big_mazi Miłośnik FSO Polonez 2.0i.e Volvo Lipsk | 2006-10-23 11:32:53 Jeszcze tylko jedno pytanie. Drążęk poprzeczny zawadza o dzwon delikatnie trzeba byłoby go przespawać...Wiem że każde spawanie el. zawieszenia jest objęte pewnym ryzykiem ale czy delikatne przesunięcie drążka do tyłu przy dobrym zespawaniu (znajomy spawa i jest na prawdę w tym dobry) przynajmniej w założeniu teoretycznym sie nie rozleci???
Kwestję przeglądu pomijam bo i tak nikt (oprócz mojego diagnosty ) mi tego nie przepuści. PS Waga silnika i skrzyni jest nieznacznie większa (a nawet wydaje mi się że luz miedzy błotnikiem a opona pozostał nie zmieniony) więc sprężyny od trucka mogą ale nie musza być użyte. |
tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-10-23 13:36:03 jeżeli chodzi o drążek główny układu kierowniczego to musisz kupić od poldka diezla - on jest ładnie podgiety. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2006-10-23 14:23:18 ew roverowy. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2006-10-23 15:06:21 Podziwiam wytrwałość
Przy tej belce zawieszenia tak troszke może za krótki ten kawałek płaskownika który jest pod kątem przyspawany, tworzy sie tam na dole dość wąski przekrój. Na tych fotkach od dołu widze poduszki zaw. silnika. Silnik na razie leży na "nowej" belce?? Miska olejowa będzie dość nisko |
big_mazi Miłośnik FSO Polonez 2.0i.e Volvo Lipsk | 2006-10-25 20:27:31 Marcin 1608 fakt na tych fotkach widać jeszcze silnik opuszczony tylko na belce od wczoraj jest to już na łapach kosmicznej konstrukcji której każdy diagnosta się przestraszy Misa raczej nie bedzie dużo niżej niż polonezowska oceniam na jakieś 3-5cm tyle że ma większą (płaską) powierzchnię i może się tak wydawać.
A pracy w to włożyliśmy z kumplem, że lepiej nie mówić. brat wrócił z usa i kupił aparat to jak jutro wróce z podróży możliwe że zamieszcze foto jak teraz wygląda. Teraz tylko wydech- dwururke dorobić, sterowanie wtryskiem i można odpalać ahh i ta nieszczęsna chłodnica... musze dokupić od plusa bo mało miejsca z przodu a te są cieńsze i szersze. Mam nadzieję że praca na darmo nie poszła i bedzie prowadzić sie super Zapomniałbym a z drążkiem kierowniczym już sobie poradziłem - znajomy tokarz dorobi mi przedłużkę na stożki drążka i całość pujdzie 6 cm w dół tak że nie bedzie zawadzać o dzwon. Bo spawanie tego to loteria... Dzięki za rade z drążkiem. Doszły do tego piękne alu 15" więc jak wysunie się z garażu zrobie foto całości jak się prezentuje |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2006-10-25 21:20:13
Rany... Chłopie gratuluje samozaparcia. Ale dasz rade ! przygotuj sobie od razu kilka mostów na zmiane. Znam to z autposji.. nie ma jak wieczorna wydumka w garazu uwielbiam to ! |
big_mazi Miłośnik FSO Polonez 2.0i.e Volvo Lipsk | 2006-10-25 21:44:29
Most jest z argenty już pospawany i wstawiony (może nie zapięknie pospawany ale od spodu nikt nie zauważył zmiany jak właził do kanału A wieczorami fakt fajnie coś pomyśleć i porobić pivo nawet można wypić (pomaga na nerwy i ciekawe rozwiązania-ponoć chmiel zawiera subs. lekko uspokajające tak mi dr. na botanice mówił) |