Wtryskiwacze-jak wyjąć

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak to się robi w 1,6EFi 91r?
Jak je czyścić i sprawdzić?






mam założony gaz ale wersja jak w gażnikowcu (niestety p[oprzedni właściciel). Na gazie jest ok.
Na pb często gaśnie na początku, a później jak się uspokoi, to przy 1000 strasznie rzuca silnikiem i całe auto wpada w drgania. Ogólnie na pb chodzi jak traktor, nierówno i do tego bez mocy.
Nowe świeczki, przewody, filtry, olej, ciśnienie 12,5. Wyczyszczona przepustnica, silnik krokowy, potencjometr, lambda sprawna, katalizator też. Zostały jeszcze do sprawdzenia: pompa paliwa-regulator ciśnienia, MAP i wtryski. Co do tych ostatnich, to czy da się sprawdzić bez rozbierania (trzeba ściągnąć dolot itd)? Czy macie jakieś sugestie, pomysły, co da się zrobić, bo całe auto kołysze się na wolnych obrotach jak stary malec? Aha, często wskaźnik paliwa spada sobie poniżej zera i za kilka minut rośnie, później znowu spada...i tak w kółko...

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2006-07-28 11:02:06 ]
  
 
up


czy muszę zdymać cały dolot (przepustnica, kolektor...)?

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2006-07-28 11:18:37 ]
  
 
ja kilka dni temu zadzłem podobne pytanie -niestety bez oddzewu -cyba nikt się z tym jeszcze nie bawił.Doczytałem się że w niektórych autach da się wyjąc listwę wtryskiwaczy bez rozbierania kolektora ssącego ale w naszych fjordach chyba ten numer nie przejdzie
  
 
pozwolę sobie na up
  
 
masz jakies gg??