Corolla2000,1,4vvti- rozrząd, amortyzatory + kilka innych

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!

Słyszałem niezłe opinie o toyocie i
kupiłem corolke z 2000 roku 1,4 vvti5d,hatchback. Całkiem zadbany pełna dokumentacja, serwis itd. Nie znam auta i nie mam konkretnych info., danych technicznych więc prosiłbym o info dot. silnika, mocy, zawieszenia, plusy i minusy auta, wytrzymałości materiałów eksploatacyjnych ew. zamienników itp.



1.Czy te przejściówki mają już łańcuch rozrządu czy pasek?i ciekawi mnie co ile wymiana ?? bo lancuch powinien wytrzymac pare stówek a pasek-60 tys?? prosze o info

2. moje amortyzatory już nie są pierwszej młodości 120 tys przebieg, nie wymieniane a widziałóy tylko polskie drogi - jakie amortyzatory i w jakich cenach możecie polecić?? podobno zawieszenie jest koszmarnie drogie wiec jak z tym jest??

3. Mam prawdopodobnie oryginalny akumulator mimo że jest zaśniedziały nieźle działa ale obawiam się o zimę bo garażu ni ma


Jakie akumulatory sa warte uwagi ??

No i prosiłbym ogólnie o jakieś konkretne realne info dotyczace w.w. tematów i proszę o wszelkie bonusowe informacje na temat eksploatacji serwisów problemów, cen itp.
EW. proszę pisać na mail - toml82@wp.pl

Mam nadzieję, że wybór auta był trafny - bo jak na razie jestem bardzo zadowolony, zalewam i jade tylko martwie sie troche o kilka detali, o których pisałem bo już mi się słabo robi jak pomyśle o kilku wymianach - amorki np.

i jeszcze cos czy zna ktos jakis dobry zaklad w bialymstoku, gdzie umieja się zaopiekować corolką???


Prosze o info i pozdrawiam Toyota Rules!!!!!!!!!!!!!!!!




[ wiadomość edytowana przez: TomCorolka dnia 2006-10-08 20:55:03 ]
  
 
Witam
Gratuluję niezłego autka

1. nie wiem
2. Kayaba - warte kazdej ceny
3. Ja polecam centrę.

Pozdrawiam
  
 
z tego co wiem (a mogę się mylić, w razie czego korygować mój sposób postrzegania i niedobory wiedzy)twój motorek ma Łąńcuch rozrządu jak każdy vvti 1.4 moc 97km

zawieszenie do mojej pytałem o kayaby na tył koszt około 600zł + wymiana

co znaczy hatchback pięci drzwiowy
hatchback to trzy dzwiowy
pięcio dzwiowy to chyba liftback

zawieszenie to przetrzep na szapakach przy przeglądzie i dopiero ewentualnie wymieniaj nie ma pośpiechu
E 11 w liftbacku potrafi być nadsterowna nawet ze sprawnym zawieszeniem, jest za lekka na tyle przy szybkiej jeździe na zakrętach, zachowuje się dokładnie jak carinka Miśka z 86 roku

Akumulator też polecam centrę tylko sprawdź prąd rozruchu ale przy 1.4 benzynce nie musisz mieć potwora jak u mnie w dieslu


oczywiście gratuluję wyboru autka i życzę stosunkowo udanej eksploatacji
  
 
Cytat:
2006-10-10 14:43:12, Linek pisze:
co znaczy hatchback pięci drzwiowy hatchback to trzy dzwiowy pięcio dzwiowy to chyba liftback



Łooo matko !!! O czym mówisz ?? W modelu E12 NIE MA LIFTBACKA !!! jest tylko i wyłącznie hatchback 3 i 5-cio drzwiowy

TomCorolka:
1. łańcuch rozrządu
2. tak jak pisał Misiek, tylko KAYABA
3. Centra

Pozdro
  
 
Wklejam dla przykładu:
E11 hatchback


E11 liftback


E12 hatchback 3 - drzwiowy


i 5-cio drzwiowy
  
 
Cytat:
2006-10-10 14:43:12, Linek pisze:
E 11 w liftbacku potrafi być nadsterowna nawet ze sprawnym zawieszeniem, jest za lekka na tyle przy szybkiej jeździe na zakrętach, zachowuje się dokładnie jak carinka Miśka z 86 roku



Wow
Moja /pewnie dlatego ze sedan / na ronda gdy jest mokro wjeżdza ładnie z uślizgiem obu osi No cóż, jak to się mówi - działamy z tojką w układzie o dobrym sprzężeniu zwrotnym - bez opóźnienia transportowego

Pozdrawiam