LPG a brak mocy

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wszystkich!
Mam mały, a może bardzo duzy problem i dlatego pozwoliłem sobie o tym napisać.
Otóż... kilka dni temu zauważyłem, ze przekraczając ok. 3000 obrotów silnik zasilany gazem nie nabiera mocy. Po kilku sekundach sam sie przełaącza na PB i hula jak przeciąg. Dzieje sie tak na kazdym biegu i przyznam sie szczerze, ze nie wiem co to jest. Mam instalacje gazową "KOLTEC" i kolejny problem z tym związany, bo nie spotkałem gazownika na swojej drodze, króy ma do takowej instalacji soft.

Nie znam się na tym ale może pora wymienić filtr gazu?

a czy po tych 3 tys obr sam się przełancza na PB i ciągnie dalej ???
bo ja mam coś takiego jak górny punkt czyli przy 6000 przechodzi z lpg na pb

Może krótki reset całego systemu coś wyjaśni.

Cytat:
2006-11-05 00:03:57, DENWER pisze:
Może krótki reset całego systemu coś wyjaśni.

Tu przypomniał mi się dowcip jak wsiedli do samochodu elektryk, hydraulik i informatyk. Auto nie chciało zapalić - elektryk mówi może brak iskry i coś z zapłonem, hudraulik mówi - może rurki z paliwem zapchane i trzeba je przepchać a informatyk na to - może wyjdźmy z auta i jeszcze raz wejdźmy

Witam Wszystkich!
Czy ktoś z Szanownych Klubowiczów dysponuje adresem gazownika posiadającego soft do instalacji gazowej "KOLTEC" Najbardziej urządza mnie oczywiście ze zrozumiałych względów gazwonik w promieniu powiedzmy 200 km od Gliwic. Będę wdzięczny za każdą wkazówkę

Cytat:
2006-11-04 14:02:36, raffsa pisze:
a czy po tych 3 tys obr sam się przełancza na PB i ciągnie dalej ??? bo ja mam coś takiego jak górny punkt czyli przy 6000 przechodzi z lpg na pb

Bo komp jest tak zaprogramowany zeby nie przekrecic silnika bo jak bys niemiał tego to znie zadziałała by zadna odcinka bo na gazie tego niema wiec przezuca na PB przy 6000obr a chyba przy 6500 działa odcinka pb