Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-02-02 12:00:03 poszukaj w wyszukiwarce.W którymś poście dość obszernir opisywałem demontaż.BTW-z poduchą,czy bez??? |
Krzysztof_L Warszawa | 2007-02-02 12:44:04 OK, dzięki za info i zadeklarowaną pomoc. Trochę dowiedziałem się w sklepie na Kotsisa i jeżeli nie uda mi się tego zrobić, to b. chętnie skorzystam z pomocy.
Pozdrawiam |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-02-02 12:57:06
nastepnie odpinasz kostke od stacyjki..ona trzyma sie na takim bolcu..obejrzyj ja dokladnie i sam dojdziesz jak to zdjac..wypycha sie zdajsie bolce i sciaga kostke.. dalej musisz wyjac sam wklad..jak masz nowy wklad w reku to widzisz ze jest tam taka zapadka na korpusie..musisz znalezc w metalowej obudowie stacyjki po prawej stronie kolumny kierownicy malenki otwor w ktory wsadzasz albo maly srubokrecik albo bardzo sztywny drut..po to wlasnie zeby nacisnac ta zapadke..zeby wyjac wklad musisz wsadzic klucz w stacyjke i krecac nim znalezc pozycje w ktorej wklad wychodzi.. jak bedziesz mial wklad w rece to kladziesz na stole oba wklady..nowy z lewej stary z prawej..lub na odwrot bierzesz pincete i wyjmujesz jedna blaszke ze starego wkladu..nastepnie wyjmujesz blaszke z tego samego miejsca w nowym wkladzie i wsadzasz blaszke ze starego do nowego..i tak robisz az wymienisz wszyskie blaszki..wazne zebbys pod zadnym pozorem nie wyjmowal wiecej niz jednej blaszki na raz..bo pomieszasz blaszki sa tam wsuniete i nawet jesli stawiaja opor to nalezy najwyzej uzyc troche sily a napewno wyjda..nie ma zadnych zapadek..tylko nie wyginaj ich na boki przy wyjmowaniu aa i jeszcze cos..przy samym wejsciu klucza w stacyjke jest taki zabek na malusie sprezynce ktory zaslania otwor na klucz jak klucz jest wyjety..uwazaj zeby tego nie zgubic a jak ci wyleci to dobrze wsadz spowrotem bo inaczej beda problemy z wsadaniem kluczyka pozniej to tyle..koniec wymadrzania..powodzenia |
Krzysztof_L Warszawa | 2007-02-02 13:01:34 Jeszcze raz dzięki, juz teraz sobie poradzę, ponieważ przekładanie zapadek mam opanowane przy wymianie zamków w drzwiach, czyli dopasowywanie ich do starego kluczyka.
Pozdrawiam |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-02-02 13:13:19 Quba,bardzo fajnie się czyta twój opis,a zwłaszcza nazewnictwo części
Zapomniałeś napisać o rudej sprężynie, odpięciu cewki itp. [ wiadomość edytowana przez: JaRabbit dnia 2007-02-02 13:16:02 ] |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-02-02 13:35:36
|
misiekwwa Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2007-02-02 13:40:47
ZGADZA SIE I TO ZAJELO NIE WIECEJ JAK 20 minut pod sklepem. Jeszcze by zakład wygrał z gościem ze sklpeu ktory twierdzil ze nie da rady z tym samym kluczykiem. A jak dobrze pamietam bebenek byl od matiza i kosztowal 60 zl |
Krzysztof_L Warszawa | 2007-02-02 14:20:22 Tak, to jest od Matiza, ale kosztuje 90 zł. z kluczykiem i immobilajzerem ( tylko takie były)
Pozdr. |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-02-02 14:27:57
kluczyki i cewkę mogę od ciebie odkupić ,będziesz mniej stratny |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-02-02 15:07:02
|
Krzysztof_L Warszawa | 2007-02-02 17:40:35 JaRabbit - jeżeli zdecyduję się sprzedać cewkę i kluczyki to oczywiście odezwę się do Ciebie. Najpierw muszę zobaczyć czy znowu coś ,,nie wyskoczy'', teraz z cewką.
Ze stacyjką już się uporałem i działa bez zarzutu. Pozdrawiam |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-02-02 18:47:54
.Tu już Kuba siejesz herezje .Jemu zależało tylko na wkładzie stacyjki,bo zamierzał przełożyć tylko bębenek.Cewka zostaje stara-ta co była na samochodzie i a i kluczyki były potrzebne tylko do przekręcenia bębenka w nowym wkładzie coby go wyciągnąć. |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-02-02 20:34:00
[ wiadomość edytowana przez: qbaj dnia 2007-02-02 20:35:05 ] |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-02-02 21:07:27
Hm,nie chciałbym cię urazić, ale od 11 lat pracuję w firmie produkującej komplety zamków do Daewoo (dostawy na pierwszy montaż ) i jakoś nie zauwazyłem,żeby KORPUS WKŁADU STACYJKI do samochodu z immo,róznił się od korpusu wkładu stacyjki do samochodu bez immo. BTW-taki sam wkład jest w espero,nexii,matizie i polonezie plusie (pomijam niuanse typu immo, w/o immo) |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-02-02 21:15:26
|
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-02-02 22:04:17 |
adid11 ESPERO 2.0 CD LPG Jaworzno | 2007-02-02 22:17:13 Podepne się pod wątek:
Skoro wkład do stacyjki od matiza pasuje do espero to czy kluczyki są takie same w matizie jak i w espero? Chodzi mi o to czy dorabiając kluczyk do epsero moge go dorobić na surowym kluczyku od matiza? Bo u mnie w mieście nie mają nigdzie już surowych kluczyków do espero a za sprowadzenie życzą sobie 150 zł co skutecznie odstrasza mnie od dorobienia kluczyka (a mam tylko jeden - i w razie zgubienia będe miał problem). Właśnie znalazłem w sklepie internetowym, surowy kluczyk do matiza z immo kosztuje 46 zł - i to by mnie użądzało. [ wiadomość edytowana przez: adid11 dnia 2007-02-02 22:35:56 ] [ wiadomość edytowana przez: adid11 dnia 2007-02-02 22:36:10 ] |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-02-03 02:20:02
|