PILNE. POMOCY TERAZ omega b pilot Warszawa Bródno.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeśli jest ktoś w pobliżu proszę o pomoc. Nie mogę ruszyć bez pilota. Stoję i czekam.
Mój nr 602-668-037


A teraz na spokojnie mogę wyjaśnić jeszcze raz o co mi chodzi.
Zepsuł mi się na amen jedyny pilot. Otwarcie z kluczyka nie wyłącza fabrycznego immobilajzera.
Samochód stoi w Warszawie na Bródnie. Jeśli jest ktoś na Bródnie i mógłby mi pożyczyć pilota do odblokowania zabezpieczenia to będę bardzo wdzięczny.
Zależy mi na tym żeby było to dziś lub jutro rano.


A jak ktoś chciałby się przejechać z dalszej części Warszawy to oczywiście zapłacę za paliwo.

[ wiadomość edytowana przez: ckk dnia 2007-02-24 16:57:14 ]

[ wiadomość edytowana przez: ckk dnia 2007-02-24 17:13:30 ]
  
 
W wolnej chwili odszukałem wszystkie posty na temat pilotów i immobilajzera. W zasadzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi czy się da wyłączyć immobilajzer bez pilota. Ja próbowałem odłączyć akumulator na 15 min i nic. Czy jest sens odłączać go na dłużej???

Przy okazji dziękuję koledze z omegi C za zaoferowaną pomoc. Niestety z C nie pasuje.
Czekam dalej.
Jeśli ma ktoś inne pomysły, to bardzo proszę.
  
 
klik - może to pomoże...
  
 
No tak.... grzebać na mrozie i wkładać zwory.... wolałbym pilota
  
 
Są jeszcze jakieś mity żeby czekać na coś pół godziny. Zna ktoś szczegóły?
  
 
Sytuacja okazała się nie taka prosta. Mam innego pilota. Nie da się go jednak zaprogramować, lub mi nie wychodzi (sposoby z postów przerobione)
Czekam na podpowiedzi co dalej.

W poniedziałek spróbuję zdjąc schowek, dziś nie miałem klucza.
Proszę ewentualnie o rozświetlenie rysunku nadesłanego przez Zorka. Co z czym konkretnie zewrzeć.

Serdecznie dziękuję za pilota koledze z forum.
  
 
zewrzyj piny w kostce po odłączonym sterowniku immo:
1-21
3-30
4-31
to wszystko
  
 
Jaki masz pilot? Podczerwień czy radio? w 95 była zmiana.
  
 
Mam podczerwień. Mam też dobrego pilota, którego przywiózł mi kolega klubowicz, ale nie daje się zaprogramować.

Jeszcze pytanie. Zeby zdjąc schowek trzeba odkręcić trzy śruby na górze i dwa wkręty z boku???
Nie da się od dołu nie zdejmować schowka?
  
 
Możliwe że się da od dołu, ale musiałbyś się położyć na dywaniku, zdjąć taką osłone kanałów powietrza i wsadzić głowe pod schowek
Ogólnie ta kaseta jest dokładnie za schowkiem, jest na dosyć długich kablach.
Zobacz też:
Wymiana mechanizmu zamka w schowku pasażera by URG
oraz:
odkręcanie boczków konsoli by JOHNYBIG
powodzenia
P.S. Jeszczeto:
Wymiana silnika dmuchawy Omega B by STAHU


[ wiadomość edytowana przez: ilku dnia 2007-02-26 13:02:22 ]
  
 
U mnie jest na dole pod schowkiem, na słupku. Wystarczy odkręcić osłonę słupka - jedna srubka a potem zdjąć kawałek progu i pod nim jest druga śrubka od osłony.
  
 
Dziękuję wszystkim za zaangażowanie. Kończę temat. Po wypięciu centralki, wszystko działa na zworach tak jak opisano w postach niżej.

Wydaje mi się, że z programowaniem innego pilota nie jest tak łatwo i porady w postach typu "...trzeba trzymać przycisk 2 minuty lub dłużej, bo kody próbują się odnaleźć...", są wyssane z palca.

Pozdrawiam
ckk
  
 
Cytat:
Wydaje mi się, że z programowaniem innego pilota nie jest tak łatwo i porady w postach typu "...trzeba trzymać przycisk 2 minuty lub dłużej, bo kody próbują się odnaleźć...", są wyssane z palca.



No jasne... tak, to było pisane specjalnie, żeby ktoś to znalazł i się wnerwiał jak mu walnie centalka .
Są sposoby i przypuszczalne metody jako wskazówki. Jedne zadziałają, a w drugim przypadku nie. Tak się składa, ze u mnie, ta metoda zadziałała, po poprawieniu lutów, dla zapasowego kluczyka... który jest potrzebny jak druga nerka.
  
 
witam, w piatek auta nie dalo sie zamknac z pilota na podczerwien, zostal zamkniety na kluczyk, po powrocie nie dalo sie odpalic (swiecil sie ten caly przycisk z "uciekajacym ludkiem").samochod zostal w Gdyni przez 1noc a ja do netu i szukam rozwiazania, wiec wyrzucilem ta centralke i zwarlem te piny (zadne programowanie kluczyka, wymienianie bat. nie pomoglo) i autko odpalilo, wiec i jest juz w domu.

mam takie pytanie:
1.czy teraz jak kupie sama centralke to wszystko wroci do normy,
2.czy musze kupic taka od razu z pilotem (bo nowa nie bedzie wspolpracowala z moim kluczykiem)),
3.czy olac to i zamontowac nowe sterowanie centralnym z lepszymi pilotami niz te "podczerwone" w kluczyku- calego alarmu to juz sie chyba nie oplaca montowac

4.czy moge jezdzic z tymi wszystkimi zworkami bez zadnych negatywnych konsekwecncji(szczegolnie chodzi o zworke na PINach 4- 31 bo do tej pory zwieralem to tylko na czas odpalenia i wtedy ja wyciagalem...
  
 
Witam! Ja mam pytanko bo mam omege 95r i jest taka czarna kulka na podsufitówce wiec przypuszczam ze jest pilot na podczerwień. Pilota obecnie nie dostalem wiec chce kupic drugi i to uruchomic - gdzie mozna kupic sensownie takiego pilota i jak go zaprogramowac?
Wiem ze mozna zalozyc nowy sterownik wraz z pilotami ale wole fabryczne rozwiazania.....
  
 
Fabryczne rozwiązanie (podczerwień) to kupa. Szybciej i taniej będzie założyć zestaw radiowy. Funkcje zostaną te same (ryglowanie, domykanie).