Zapadki w zamku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeden z klubowiczow nie moze sie aktualnie zalogowac, wiec pisze w jego imieniu.
Ma problem z zapadkami w zamku korka paliwa. Rozebral zamek i niestety pomieszal zapadki. Nie pamieta jaka byla ich kolejnosc
Ma zapadki o numerach 1,2,3,3,3,4
Czy ktos jest w stanie powiedziec mu w jakiej kolejnosci powinny one byc ulozone ??
  
 
oznaczenia wciec i zapadek, powinno pomóc

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


hmm teraz widze, ze numeracja konczy sie na 3 a u Cibie jest jeszcze zapadka oznaczona 4

kiedys tez rozsypalem zapadki, poskladalem je na kluczyku, zakladalem pokole zapadki na kluczyk i patrzylem czy ukladaja sie wciecia, w ktory wpada ten'walec' blokujacy Metoda prob i bledow da sie zrobic.

[ wiadomość edytowana przez: dyras dnia 2007-03-19 23:29:08 ]
  
 
wisz ja swoje zamki w essim już robiłem i każdy ma inny kod ustawienia zapadek! Albo uda mu sie ułozyć i bedzie dobrze albo jak nie to bedzie musiał rozebrać drugi zamek i zobaczyć jak tam ma ustawione zapadki Dlatego zawsze jak sie rozbiera to się zapisuje kolejnośc, ja coś o tym wiem bo ile razy się robiło takie rzeczy w innych samochodach jak ktoś urwał drzwi lub rozleciał się zamek Mi się nie podoba w essim ze ten kluczyk sie wyrabia czy ktos dorabiał kluczyki stalowe w MK VI lub jak sobie poradził zużywajace kluczyki bo ja już raz piłowałem wszystkie zamki i niechce mi się drugi raz bo widze ze kluczyki zcharatane są! A jeszcze jeden mam oryginał prawie nie zużyty wiec nie wim czy od niego dorobić czy nie, bo koszt to podobno 50 zł za kluczyk. A jak dorabiać to też stop brazu czy stalowy bo podobno mozna wybrać
  
 
Wielkie dzięki już złożyłem wszystko do kupy i jest jak ta lala
  
 
A wyjmował ktoś bębenek stacyjki MK6-MK7 jak się wyciąga wkłądkę ???
  
 
Tak samo, tyle że przeważnie jest obudowana.
  
 
Cytat:
2007-03-26 12:48:05, WilK pisze:
Tak samo, tyle że przeważnie jest obudowana.




Wilku czyli jak

  
 
No, wkładka jest tak samo mocowana, na tą wsuwkę ale jest obudowana plastikiem wystającym z zamka, żeby złodziej nie zadrutował odblokowania. Rysunków niestety nie mam przy sobie, ale chyba dobrze pamiętam.
  
 
Cytat:
2007-03-26 13:18:39, WilK pisze:
No, wkładka jest tak samo mocowana, na tą wsuwkę ale jest obudowana plastikiem wystającym z zamka, żeby złodziej nie zadrutował odblokowania. Rysunków niestety nie mam przy sobie, ale chyba dobrze pamiętam.














Piter jak się ją odblokowuje, jakieś zapadki, czy jakieś mocowanie przy łaczniki elektrycznym
  
 
temat postu trochę zmylił Wilka...
  
 
Niom. Mea culpa. Przyznaję się bez bicia.
  
 
No kurna nikt się nie zna ?????

a tak swoją drogą to mozna ten schemat kluczyka można by wrzucić na stronę głowną, moze się przydać ?????
  
 
Cytat:
2007-03-27 08:22:45, Sinuspi pisze:
No kurna nikt się nie zna ????? a tak swoją drogą to mozna ten schemat kluczyka można by wrzucić na stronę głowną, moze się przydać ?????


zobaczę w domu, bo mam zapasową stacyjkę, ale zapewne trzebaby rozginać blachię, tak jak we wlewie.
A rysunek kluczyka, to przyznaję się mój pomysł na oznaczenia. Możnaby to wrzucić na stronę główną jak stryjenka uważa.
  
 
Surec, oznaczenia są w Fordzie "T" od 1 do 4........
  
 
Być może Sinusku, ale ja nie wiedziałem o tym, a na potrzeby kilku klubowiczy stworzyłem sam jakiś opis by jakoś pomóc ustawić zapadki...
  
 
moglby ktos wrzucic opis jak rozebrac stacyjke w mk7?
A dokładnie wkład stacyjki - bo mam taki problem - przy kompletnej stacyjce nie mozna obrocic kluczyka, ale wystarczy zdjac kosttke z kablami i stykami i kluczyk sie normalnie obraca. A zaplon wlaczyc trzeba wtedy osobno. Podobno wklad stacyjki trzeba rozebrac i jakas blaszke podgiac, ale nie mam pojecia w jaki sposob - prosilbym o jakis opis.
  
 
Cytat:
2007-03-27 09:26:30, przemkowal pisze:
moglby ktos wrzucic opis jak rozebrac stacyjke w mk7? A dokładnie wkład stacyjki - bo mam taki problem - przy kompletnej stacyjce nie mozna obrocic kluczyka, ale wystarczy zdjac kosttke z kablami i stykami i kluczyk sie normalnie obraca. A zaplon wlaczyc trzeba wtedy osobno. Podobno wklad stacyjki trzeba rozebrac i jakas blaszke podgiac, ale nie mam pojecia w jaki sposob - prosilbym o jakis opis.



sie zobaczy jak sie dobierze
  
 
...... no wiem tu są sami tjunerzy i VT abo RST i nikt mi nie pomoze w kwsetii zwykłąej stacyjki....... echh
  
 
Jak dotrę jutro na Prowansję, to poszukam rysunków i Ci Sławku napiszę.
  
 
Cytat:
2007-03-27 09:26:30, przemkowal pisze:
moglby ktos wrzucic opis jak rozebrac stacyjke w mk7? A dokładnie wkład stacyjki - bo mam taki problem - przy kompletnej stacyjce nie mozna obrocic kluczyka, ale wystarczy zdjac kosttke z kablami i stykami i kluczyk sie normalnie obraca. A zaplon wlaczyc trzeba wtedy osobno. Podobno wklad stacyjki trzeba rozebrac i jakas blaszke podgiac, ale nie mam pojecia w jaki sposob - prosilbym o jakis opis.



Nie wiem, czy Ci pomogę, ale żeby dobrać się do wkładu trzeba wyjąć taki kawałek blachy który jest "sklepany" z obudową stacyjki ( na 2 i 3 zdjęciu Sinuska jest ta obudowa i stoi ona właśnie na tej blaszce, więc jej nie widać ) Trzeba "odklepać" młotkiem zaprasowania, które trzymaja blachę i potem odgiąć ją cienkim nożem. I dostęp do wnętrza stacyjki już masz. Niepamiętam jak wyjąć sam wkład, ale wiem, że był z tym jakiś problem, jak znajdę stacyjkę w garażu to spróbuję coś więcej napisać.

A to zacinanie sie stacyjki może być związane właśnie z "okrągłą kostką" która jest przymocowana do stacyjki. Odłącz ją i zobacz czy możesz obracać wcięcie w tej "kostce" np śrubokrętem (na zdjęciu z kierownicą takie czarne w kształcie walca z kabelkami na stacyjce )

PS ja robiłem to w mk V, ale podejrzewam, że u Ciebie powinno być tak samo