Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
BeeMWe (S) BMW Master (Moderator) BMW 525 24v Olsztyn | 2007-04-18 15:58:30 Odpowiedź, a przynajmniej jedną z możliwości znajdziesz TU
Na początku jest o przednim zawieszeniu, ale w dalszej części mowa o tyle w e39. Pozdrawiam |
marciano1973 BMW 530 D E39 warszawa | 2007-04-19 09:15:01 Witam kolege
skrzypiace zawieszenie to na 100% tzw tuleje pływajace. Po wymianie wszystko bedzie ok. Pozdrawiam |
elroy_85 BMW Friend e39 świętochłowice | 2007-04-20 06:55:26 u mnie zgrzyta ale tylko jak podnosze ją na lewarku, z każdym obrotem rączki lewarka słychać z tyłu iiiiiiii, ale na dziurach niesłychać więc narazie to olewam, aha, no i jak podniose tył na tym lewarku poszarpie kołem to też jest iiiiii!! luzów niewyczuwam, trzebaby może na szarpak jechac |
SoundMan bmw e34 Pisz | 2007-05-12 16:41:33 Naprawa tego problemu jest śmiesznie prosta
A koszt związany z "naprawą" tak znikomy, że śmiało zamkniecie się w 10zł 1. Idziecie do Apteki i kupujecie jak największą strzykawkę i jak najgrubszą igłę (najlepiej jest załatwić sobie takie przybory od weterynarza) 2. Wchodzicie do kanału i wyszukujecie wszystkie możliwe tyleje w poszczególnych wahaczach (są osłonięte gumowymi "kapturkami"). Jak dobrze pamietam, to na każde kolo przypadają 4 wahacze, tj. 8 tulei. 3. Strzykawkę napełniacie olejem (może być silnikowy i najlepiej jak najrzadszy, bo może byc problem z wyciśnięciem go przez igłę) 4. Teraz pozostaje już tylko zabawa w doktora Wbijacie igłę w opisywane wczesniej gumowe kapturki i wstrzykujecie rozsądną ilość oleju, czubek igły opierając i zakrytą tuleję. 5. Po zakonczonym zabiegu zjeżdżacie z kanału i wyjeżdżacie na POLSKĄ drogę, gdzie na dziurach olej wcieknie między wszystkie współpracujące elementy. Dodam jeszcze, że z każdą dziurą wzrasta satysfakcja z milknącego pisku i skrzypienia Zabieg tani, prosty i co najważniejsze- SKUTECZNY! Co prawda po jakimś czasie piski znów zaczną dawać się we znaki, ale w ciągu kilku minut napewno sobie z nimi poradzicie Wydaje mi się, że lepsze to niż kupowanie nowych wahaczy i walka z odkręcaniem śrub Pozdrawiam i życzę przyjemnej zabawy w doktora |
jurekgagarin Wałbrzych | 2007-05-27 17:06:02 mam 525 tds z1998 po wymianie opon na letnie tył zaczął skrzypiec jak stara kanapa myślałem że mnie trafi.Pojechałem do znajomego mechanika i co się okazało , okazało się że po prostu zawieszenie wyschło po zimie mechanik polużnił śruby na tulejach (nie dużo) i najnormalniej w swiecie olał to wszystko WD 40 .Na drugi dzień było lepiej na następny wszystko ucichło pozdro
|