Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RavenMOH Ford Mondeo ST200 Bydgoszcz | 2007-09-30 14:55:00 Jakies sugestie ? |
wer1207 Escort mk7 Lublin/Warszawa | 2007-09-30 14:58:48 może prądu silnikowi brakuje na wolnych obrotach i przez to nierówno chodzi.
|
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-09-30 20:54:07 Wentylator pobiera dośc sporo prądu i może to wywoływać spadek obrotów (może nie duży) i wpadanie silnika w oscylacje. Jeśli silnik nie gaśnie, to bym się tym nie przejmował. Gdyby obroty zmalały nieco bardziej to komputer by je podniósł na podstawie odczytu z sondy lambda, widocznie spadek obrotów wywołany obciążeniem silnika pracą wentylatora jest na tyle mały że obroty nie zostają podniesione, a jednocześnie jest na tyle duży, że powoduje nierówną pracę silnika.
Moim zdaniem - zignoruj to, zaraz się zrobi zimno i zapomnisz o tym problemie. Pozdrawiam. |
falcon0 Sympatyk FEFK Był Essi MKVI i Foka ... WLKP | 2007-10-01 11:38:28 Witam!
Mam podobny problem,z tym,ze u mnie nawet w czasie jazdy na jedynce/dwojce gdy zalączy sie wentyl to auto zaczyna sie dlawic/wyraznie czuc brak mocy...a na postoju przy zalaczeniu obroty spadaja do ok.700 ale po chwili wracaja do normy-taki spadek obrotow jest dla mnie za duzy/nienormalny.to wszystko sie dzieje na gazie,natomiast na benie to po zalaczeniu wentyla na postoju obroty zaczynaja znacznie falowac-auto chce prawie zgasnac i w ogole kiepsko w czasie jazdy wchodzi na obroty-dopiero powyzej 3500 idzie ladnie.generalnie obroty to faluja na benie a na gazie nie... jakies porady i sugestie co jest nie tak z poborem pradu przez wentyl? 1,4 1993 z gory dzieki! |
wer1207 Escort mk7 Lublin/Warszawa | 2007-10-01 11:48:42 u mnie tak silnik wariował jak jeden z wężyków się spadł od silnika.
po założeniu jak ręką odjął, równo i cicho. zobacz to też. u mnie też trzeba było przesmarować 'krokowca'. cos jakiś czas mu się przydaje czyszczenie. |
falcon0 Sympatyk FEFK Był Essi MKVI i Foka ... WLKP | 2007-10-02 20:43:30 Skrzynke juz przelutowalem...co prawda "tylko" z zewnątrz...nie wiem co kryje sie w środku...ale kilka problemow po tej operacji sie pozbylem (m.in. braku kręcenia rozrusznika na rozgrzanym silniku) a co do bezpiecznika F to nie mozesz go miec bo on jest od świec żarowych - od wentyla jest D |
Lukaszzz Escort Kielce | 2007-10-03 12:16:40
To przelutuj ja cala ja tak zrobilem i powiem Ci ze warto. No patrzylem w instrukcji od mkVII i bezpiecznik F jest od wentylatora ale i tak ja mam tylko ABC a Ty Masz jeszcze D pozdrawiam |
falcon0 Sympatyk FEFK Był Essi MKVI i Foka ... WLKP | 2007-10-03 18:37:35 Normalnie boje sie otwierac skrzynke z zewnątrz poszło mi ladnie,ale do środka nie odważylem sie zaglądac ze wzgledu na sposob zlutowania płytek...moze jednak jest inny powod spadku mocy gdy zalącza sie wentylator???
a co do bezpiecznikow to wg. mojej ksiązki jest tak: Bezpieczniki główne w przedziale silnika: A 80 A Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B 60 A Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C 60 A Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D 50 A lub 40 A Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E 50 A Ogrzewanie szyby przedniej F 50 A Przekaźnik świec żarowych silnika wysokoprężnego |
kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2007-10-03 22:57:58 Moim zdaniem to normalka i nie ma sie czym przejmowac. mam tak samo, tymbardziej odczowalne na silniku diesela. wentylator potrzebuje duzo pradu, obroty silnika nieco spadają i buda drga. |
Shaq Sympatyk FEFK Escort (już nie ale ... Żory | 2007-10-03 23:13:57
Masz założoną instalację LPG?? |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2007-10-03 23:28:03 U mnie też obroty spadają podczas załączania wentylatora, jak i również klimy... Może jutro pokombinuje z regulatorem napięcia na alternatorze i zobaczymy czy będzie różnica |