Nowe cewki a oporowość fajek świec w M50 2.0 24V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Pytanie a wrecz zagadka.
Mialem od nowosci w E34 cewki Bremi. Doczekaly sie wymiany na nowe bo nie dalo sie juz jezdzic, jak silnik dobrze sie nie zagrzal to szarpal niesamowicie do ok 2 tys obrotow (temat z ktorym walczylem na tym forum od ponad 2 lat!)
Wstawilem dzis nowe cewki Bosch'a. Silnik pracuje super, nie szaprie, jednak jest ale...
Kupilem niedawno same fajki laczace cewki i swiece w salonie BMW. Oczywiscie oryginal dedykowany d tego silnika. Dzis kupilem cewki Bosch'a, bez fajek. Docelowo wiem ze w komplecie sa fajki o oporowosci 1MegaOhm. Zalozylem oczywiscie swoje oryginalne i niemalze nowe łączniki, te jednak maja oporowosc 2MegaOhm.
Stad moje pytanie, auto teraz pracuje bardzo rowno, jednak jest jakby slabsze. 1MegaOhm wiecej oporowosci to wedlug mnie bardzo duzo, czy faktycznie moze to stanowic taka roznice czy po prostu wynika to z innego modelu cewek?
  
 
z tego co pamiętam to powinnno być 0,8ohma na uzwojeniu pierwotnym cewki! pzdr.
  
 
ja od początku miałem cewki i fajki boscha i silnik po nagrzaniu na wolnych obrotach potrafił jakby lekko się zachwiać (w opini mechaników jest wszystko ok,czepiam sie)
ktoś doradził mi by wymienić te fajki,kupiłem je w serwisie(bremi)
i też miały jak pamiętam inną oporność,ale w moim przypadku nie wpłyneło to wogóle na prace silnika
osbiście odczułem dużą różnice w pracy silnika (na lepsze) zmieniając świece na ngk platynowe takie z literą Q w oznaczeniu
polecam