Dźwignia pośrednia drążka kierowniczego.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czołem,
Dowiedzialem się, że owa dźwignia a dokładniej jej tulejki są już do wymiany. Dowiedziałem się też że akurat w moim modelu , czyli 2.5 DTI 2002 ta dźwignia oraz sam długi drążek jest nieco inny niż w pozostałych modelach. Jak się zapewne domyslacie ta nietypowość oznacza koszty x 2 . Czy ktoś miał z tym jakieś doświadczenia ? W starym modelu wymienia się tulejkę za 30 pln i spokój, u mnie tulejek podobno jeszcze nikt nie robi więc trzeba kupić całą dźwignię za 400 pln a do tego można mieć pecha i sworzeń na którym ta dźwignia się osadza tez może być zużyty czyli + 350 pln. Czy faktycznie nikt takich tulejek nie robi ?
Pozdrawiam
Piotr