Maciej1984 Warszawa | Witam rozwiązałem dzisiaj problem nierównej pracy silnika na wolnych obrotach oraz problem ze wspomaganiem hamulców mianowicie zbadałem silnik bardzo dokładnie zmierzyłem ciśnienie sprężania 11 atm. na każdym cylindrze nowe świece nowe przewody i kopułka.Po zdjęciu w czasie pracy przewodu WN absolutnie silnik NIE zmienił trybu pracy czyli podskakiwał szarpał itd. stwierdziłem że jedyne co może jeszcze być to coś nie tak z luzami zaworowymi zdjąłem dekielki i zonk na czwartym cylindrze na wydechowym zaworze luz wynosił 0,05 mm a na ssącym 0,10mm zaznaczam jest to silnik DOHC więc luzy powinny oscylować w oklicach 0,40 ssące a 0,55mm wydechy ustawiłem silnik pracuje jak nówka można szklankę z wodą postawić na filtrze i się kropelka nie wyleje poza tym serwo nareszcie działa jak należy widocznie 4 gar mieszał ostro w kolektorze ssącym co dawało efekt twardego nie skutecznego hamulca. |