Zaparowany halogen - poproszę o radę

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam,

od jakiegoś czasu zauważyłem że lewy przedni halogen jest zaparowany - chciałbym coś z tym zrobić proszę o podpowiedź jak można się pozbyć tego zaparowania? jakoś uszczelnić? albo co innego zrobić
  
 
od spodu jest gumowy kapturek. moze spadl, sparcial?
  
 
Cytat:
2008-03-27 22:27:58, CKsrv pisze:
od spodu jest gumowy kapturek. moze spadl, sparcial?



w sensie z tyłu za halogenem?? to możliwe że to jest powód bo jak miałem zmieniany zderzak to i wymieniali mi żarówkę - pewnie jakiś partacz źle założył,

ale jeżeli to nie to to poproszę o inne porady - może coś więcej się dowiem
  
 
kapturek kapturkiem

warto uszczelnic wkolo tez laczenia szybki z halo...
  
 
Cytat:
2008-03-27 22:32:54, koniuXR3i pisze:
kapturek kapturkiem warto uszczelnic wkolo tez laczenia szybki z halo...



właśnie o tym myślałem żeby dokonać takiej operacji...
  
 
a najlepiej uszczelnic silikonem polecam
  
 
uszczelnij silikonem szklarskim z zewnatrz,
a jak nie to na 1min do piekarnika (150 stopni)
i szklo w rekach odchodzi od reszty- sprawdzony i niezawodny sposob
a wtedy wyczyscisz stary klej i zlozysz na ww sylikon
  
 
Cytat:
2008-03-27 22:46:04, POMPA pisze:
uszczelnij silikonem szklarskim z zewnatrz, a jak nie to na 1min do piekarnika (150 stopni) i szklo w rekach odchodzi od reszty- sprawdzony i niezawodny sposob a wtedy wyczyscisz stary klej i zlozysz na ww sylikon



mówisz poważnie że taka metoda z tym piekarnikiem jest bezpieczna??
  
 
Cytat:
2011-01-23 20:53:20, Oruniak pisze:
mówisz poważnie że taka metoda z tym piekarnikiem jest bezpieczna??




jest bezpieczna. jedynie to sie poparzyc mozesz jak nie bedziesz uwazal.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Nie radzę.Plastik czyli halogen zakończy żywot.Proponuję wydać 40 pln i kupić drugi.Jak weszła wilgoć to już po nim.Przerabiałem to i po pewnym czasie zaczęło w nim rosnąć coś zielonego.Przestał też świecić.
 
 
Ciekawe daty. Aż tyle czasu trwa walka z 1 halo?
  
 
może taki wolny net

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Cytat:
2011-01-23 21:01:11, czapa_74 pisze:
Ciekawe daty. Aż tyle czasu trwa walka z 1 halo?



jakie to ma znaczenie? nie naprawiałem go wtedy tylko wymieniłem a teraz wymieniony też zaparował... proste?
  
 
Cytat:
2011-01-23 21:01:11, czapa_74 pisze:
Ciekawe daty. Aż tyle czasu trwa walka z 1 halo?



tomek nie popatrzylem. poprawiles mi humor przynajmniej ty, bo szczypiornisci znowu sie mecza.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Cytat:
2011-01-23 21:01:11, czapa_74 pisze:
Ciekawe daty. Aż tyle czasu trwa walka z 1 halo?


Po prostu kolega wykorzystał stary wątek. Wg mnie, lepiej nie mógł zrobić. Odgrzał kotleta, ale po co tworzyć nastepny wątek identyczny od nowa?
  
 
popieram

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Nie no wszystko w porządku. Tylko że posiadając autko tyle czasu dawno już powinieneś posiąść wiedzę jak tak prostą czynność samemu wykonać.
  
 
Cytat:
Tylko że posiadając autko tyle czasu dawno już powinieneś posiąść wiedzę jak tak prostą czynność samemu wykonać.


Tomek,ale nie każdy ma zdolności manualne prawda ? Trza pomóc i tyle.
Oruniak wyciągasz halo z auta,wszystkie otwory w nim zostawiasz otwarte (żarówki i gumy ściągasz),kładziesz na kaloryfer i suszysz z 24h ,potem jak koledzy pisali dookoła szkła jedziesz silikonem dla uszczelnienia,zakładasz żarówę i dajesz tą gumę na silikon.Powinno być git.
 
 
Cytat:
2011-01-23 21:05:22, Oruniak pisze:
jakie to ma znaczenie? nie naprawiałem go wtedy tylko wymieniłem a teraz wymieniony też zaparował... proste?



bo takie rzeczy jak lampy przód,lampy tył,kierunki bok,halo trza dodatkowo doszczelnić
  
 
Sorki, niepotrzebnie to pisałem.

[ wiadomość edytowana przez: czapa_74 dnia 2011-01-23 22:01:59 ]