Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
omegabmaks LOB MEMBER omega B 2.5 TD Warszawa | 2008-08-13 12:00:40 Na poprawną pracę tylnej wycieraczki ma wpływ nie tylko:
- nasmarowanie i oczyszczenie sprężyny dociskającej wycieraczkę do szyby, - brak oporów samej oprawy gumki, ale również: - mocowanie silniczka napędzającego wycieraczkę. Silniczek jest mocowany do pokrywy za pomocą trzech punktów: - dwie śruby od wewnątrz, oraz - przez oś napędzającą wycieraczkę od zewnątrz. W moim przypadku obudowa tej osi "przegniła", tak że w praktyce silniczek był zamocowany za pomoca dwóch wewnętrznych śrub. Jednocześnie ramie wycieraka nie miało właściwego docisku do tylnej szyby. W moim przypadku musiałem "uzupełnić" obudowę wykorzystując rurkę miedzianą śr ok 15 mm, w taki sposób, żeby usztywnić mocowanie silniczka. Innym tematem, było zatrzymywanie się wycieraczki w dowolnym miejscu, z powodu niepoprawnej pracy wyłącznika w obudowie mechanizmu przełożenia napędu przy silniczku wycieraczki. Obudowa jest zanitowana. Należy ściąć nity, nawiercić otwory w tych miejscach i zastosować śrubki samo gwintujące. Styki należy umyć, przetrzeć drobnym papierem ściernym, nasmarować. ------------------------------------------------------- Jeśli Moderatorzy uznają za stosowne, proszę o dołaczenie posta do poprzedniej porady dot. pracy wycieraczek, lub usunąć jeśli uznają, ze porada jest zbyt błaha. |