Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
karbar Escort Cabrio Wrocław | 2008-08-22 20:32:42 Witam. Porwałem się trochę z motyką na słońce, byłem zbyt pochopny i teraz trzeba poprawiać. Może zacznę od końca i największego babola jaki zrobiłem:
Klapa - klapa. Miał być odkurz, ale ręka mi dojechała do taśmy. Co gorsze zabrakło klaru. Chcę teraz spolerować wszystko 800 setką, najbliższe okolice śladu po taśmie 1200 albo 2000 i pomalować samym klarem delikatnie na odkurz. Później polerka. Pisano tutaj, że klaru nie można kłaść po wyschnięciu bazy - co się wtedy dzieje? Ramka szyby - Skórka pomarańczy. Chcę spolerować lekko 2500 i później pastą lekko ścierna. Am I right? słupek - mało klaru - polerując pojawiają się czarne kropki - boję się, że poleruje już bazę - chcę zmatowić 800 i położyć klar, mogę tak? Słupek drzwi kierowcy - mało klaru, klar zaczął pluć kroplami - spolerować 800 i nałożyć klar? Czy może lepiej potraktować wszystko przed klarem cieńką warstwą bazy po zmatowieniu? Z tego co wyczytałem, jeżeli odtłuszcza się benzyną ekstrakcyjną pojawiają się kratery (skórka pomarańczy?). Prawda to czy nie? pozdrawiam karbar ps. Proszę o wyrozumiałość. Przeglądałem forum, ale odpowiedzi niejednoznaczne otrzymałem. Nie chcę znów się babrać w bazę, bo koszt materiałów zbliża się do kosztu tej roboty u lakiernika - tak to jest, jak się człowiek uczy sam... |