Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tomasz35 Forumowicz astra g 2.0 Diesel sosnowiec | 2008-12-30 09:30:04 Tuner zaprezentował Vauxhalla Astrę VXR – brytyjskiego odpowiednika Astry OPC. Stylizacja pojazdu nie wymagała większych poprawek. Agresywny pakiet ospojlerowania to standard w wersji VXR. Prace skupiły się więc na zawartości komory silnika.
Thorney Motorsport przygotował dwa pakiety modyfikacji. Wersja VXR-S otrzymała wyczynowe zawieszenie, lekkie koła, sportowy wydech, mocniejsze hamulce oraz pakiet zwiększający moc silnika do 280 KM. Wystarcza to, by rozpędzić samochód do „setki” w niewiele ponad 5 sekund. Prędkość maksymalną określono na 257 km/h. Kto potrzebuje większych wrażeń za kierownicą, powinien zamówić odmianę VXR-R. Poza jeszcze twardszym zawieszeniem oraz większymi hamulcami otrzymuje ona mechanizm różnicowy z blokadą oraz 300-konny silnik. Dzięki temu 100 km/h może pojawić się na liczniku po 5 sekundach od startu, a prędkość maksymalna sięga 273 km/h! Obie wersje powstaną w seriach liczących 25 sztuk. Serwis Carscoop informuje, że będą dostępne u dealerów Vauxhalla. Warto wspomnieć, że podobne pakiety modyfikacji są dostępne dla Corsy VXR. Odmiana VXR-S dysponuje mocą 220 KM, przyśpiesza do "setki" w niecałe 6 sekund i może rozpędzić się do 241 km/h. W wariancie VXR-R silnik o pojemności 1,6 litra został podkręcony do 230 KM. Efektem jest wzrost prędkości maksymalnej do 257 km/h. Obecność blokady mechanizmu różnicowego poprawiło trakcję w trakcie dynamicznego ruszania z miejsca. Corsa potrafi katapultować się do "setki" w zaledwie 5,5 sekundy! |