POMOCY bmw e34 2.4td!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam stałem sie posiadaczem bmw 2.4 td 90 rok.wszystko było fajnie do momentu kiedy zaczeło jakby brakowac paliwa,było tak ze 2 razy pokreciłem i poszłą ale teraz kaplica....odpaliła na lince pochodziła i znowu,zmierniłem filtr paliwa,w przewodzie paliwowym idącym do pompy widac troche paliwa i powietrze w dużych ilościach myśle ze to wina jakiegos zasysania lewego powietrza,pompy ale nie wiem co i jak dokładnie może ktoś doradzi i pomoże???
a i jak wygląda tam układ zasilania poliwem pompa elektryczna,pompa wtryskowa??? .
  
 
powietrze jest bo pompa nie trzyma. da się to rozwiązać montując zaworek zwrotny i powietrza już nie będzie.
problem z rozruchem to bardzo częsty przypadek w tych silnikach jak i w tds. po większych przebiegach zużywają się pompy wtryskowe, wtryski, i świece żarowe. wtryski i świece żarowe do tego silnika nie są akurat drogie jeśli pompa zaczyna szwankować to koszta są już spore można na allegro zakupić jakiś taki pierdolnik dzięki któremu świece żarowe będą się zawsze przy rozruchu załączać, ale jest to rozwiązanie tymczasowe. ja w swój włożyłem kuuuuupe szmalu ale odwdzięczył się małym spalaniem ok 5-6l/100 przy całkiem dynamicznej jeździe.

czasami wystarczy że jedna świeca żarowa nie grzeje i silnik nie chce zapalić. jest także wtrysk sterujący 3 od strony kabiny jedyny do którego idą kabelki, to też można sprawdzi czy jest ok. ale jeśli nie jest to by się zapaliła prawdopodobnie kontrolka na zegarach, obejrzyj wtryski czy nie ciekną. w zbiorniku paliwa jest pompka i to ona zazwyczaj popuszcza stad się bierze powietrze w kanałach paliwowych
schemat:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA51&mospid=47372&btnr=16_0305&hg=16&fg=15

uważaj na temp, silnika, jedno przegrzanie i główka kaput, jest to trwały ale delikatny silnik
  
 
miałem podobny problem wymieniłem pompę filtry a na koniec okazało się że w zbiorniku jest jeszcze jedna elektryczna pompa i ona padła warto sprawdzić bo można się na robić tak jak ja