[RS mk6] jaki zawias wybrać?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
moto.allegro.pl/show_item.php?item=694691796&msg=Aukcja+zosta%C5%82a+dodana+do+obserwowanych.%0D%0A++++%3C%2Fp%3E%3Cp%3EAby+przed+zako%C5%84czeniem+otrzyma%C4%87+e-mail+lub+wiadomo%C5%9B%C4%87+Gadu-Gadu+z+przypomnieniem%2C%3Cbr+%2F%3Ezmie%C5%84+ustawienia+w+zak%C5%82adce%0D%0A++++%3Ci%3EAllegro+%E2%80%BA+Moje+Allegro+%E2%80%BA+Moje+zakupy+%E2%80%BA+Obserwowane+oferty%3A+%3Ca+href%3D%22%2Fmyaccount%2Fwatch.php%22%3ETrwaj%C4%85ce%3C%2Fa%3E.%3C%2Fi%3E

czy ten

moto.allegro.pl/show_item.php?item=694700030&msg=Aukcja+zosta%C5%82a+dodana+do+obserwowanych.%0D%0A++++%3C%2Fp%3E%3Cp%3EAby+przed+zako%C5%84czeniem+otrzyma%C4%87+e-mail+lub+wiadomo%C5%9B%C4%87+Gadu-Gadu+z+przypomnieniem%2C%3Cbr+%2F%3Ezmie%C5%84+ustawienia+w+zak%C5%82adce%0D%0A++++%3Ci%3EAllegro+%E2%80%BA+Moje+Allegro+%E2%80%BA+Moje+zakupy+%E2%80%BA+Obserwowane+oferty%3A+%3Ca+href%3D%22%2Fmyaccount%2Fwatch.php%22%3ETrwaj%C4%85ce%3C%2Fa%3E.%3C%2Fi%3E


wie ktoś jak tam jest z twardością, bo nie chce kupić 60/40 i zeby mi się zglebował po asfalcie

ale jakbym wział tą mniejszą glebę i jakby zszedł ciut niżej to myślę ze nie byłoby źle.. a jakby w ogóle nie zeszło też by nie było źle..

[ wiadomość edytowana przez: trance dnia 2009-08-10 16:05:07 ]

[ wiadomość edytowana przez: trance dnia 2009-08-11 10:09:55 ]
  
 
Nie jest to zawias dedykowany do RS (ale to nic) i nie obnizy Ci on RSa o dane podane na aukcji a o jakies 20mm mniej - czyli spokojnie mozesz brac 60/40
  
 
a czemu niby miałby obniżyć trochę mniej? mi się wydaję,ze więcej obniży bo przeciez wiadomo chociażby to,że n7a jest cięzszy niż inne jednostki
  
 
bo rs jest w standardzie niższy niż inne egzemplarze
  
 
Bierz ten 60/40. Lekki klin się zrobi. Jak założysz 17" to i tak będzie auto dość wysoko stało.
Tak patrząc na samochody na zlotach stwierdzam, że -60 to nawet nie jest tak nisko, o ile nie musisz jeździć po jakichś lipnych parkingach (ja niestety muszę jeździć w zimie po nie odśnieżonym ).
  
 
a nie lepiej poszukać jakiegoś używanego gwinta... na ebayu w Niemczech za 200 E można strzelić komplet. Wracając do pytania to ten niższy i nie spodziewałbym się szału po obniżeniu na talerzykach.
  
 
Proszę edytować tytuł wątku na zgodny z regulaminem
  
 
Cytat:
2009-08-10 19:35:45, beniobb pisze:
a nie lepiej poszukać jakiegoś używanego gwinta... na ebayu w Niemczech za 200 E można strzelić komplet. Wracając do pytania to ten niższy i nie spodziewałbym się szału po obniżeniu na talerzykach.



nie mam czasu szukać na ebayu, 2 dni temu puścił mi amorek i jestem zmuszony do wymiany a jak już robic to coś co ma sens a nie dosztukowywać jeden amorek..
  
 
Cytat:
2009-08-10 19:18:52, trance pisze:
a czemu niby miałby obniżyć trochę mniej? mi się wydaję,ze więcej obniży bo przeciez wiadomo chociażby to,że n7a jest cięzszy niż inne jednostki



Tak ciezszy,o 20kilo?? Usiadz na masce co da z 80 (?? ) i zobacz ile siadzie 5mm??
Obnizy mniej w sensie takim,ze RS siedzi juz z 20mm do serii a ty kupujesz zawias -60/40 wlasnie od serii czyli dla RS -40/20
Co innego jakbys kupil dedykowany do RS to te seryjne obnizenie byloby uwzglednione.
  
 
Cytat:
2009-08-10 19:29:39, deathrider_85 pisze:
Bierz ten 60/40. Lekki klin się zrobi. Jak założysz 17" to i tak będzie auto dość wysoko stało. Tak patrząc na samochody na zlotach stwierdzam, że -60 to nawet nie jest tak nisko, o ile nie musisz jeździć po jakichś lipnych parkingach (ja niestety muszę jeździć w zimie po nie odśnieżonym ).



po pierwsze 17 nie założę - wracam do 15, więc generalnie nie zależy mi na extremalnej glebie, nie chciałbym tylko zeby stał jak traktor, ale coś zbliżonego do serii jaką posiada RS by mi odpowiadało..
  
 
-60/-40 na 15 ze standardowym profilem i jest elegancko
  
 
utwardzic i zahartowac spreżyny z RS. u mnie biorą 70pln za pare i mówisz ile chcesz mniej mm.
  
 
Cytat:
2009-08-11 20:32:00, everlast pisze:
utwardzic i zahartowac spreżyny z RS. u mnie biorą 70pln za pare i mówisz ile chcesz mniej mm.



nie no takich kombinacji alpejskich nie chciałbym...co fabryka to fabryka, co seryjne to seryjne, co dedykowane to dedykowane
  
 
sam mam utwardzone i zahartowane oryginaly z RS i powiem że w porównaniu do sportowych springów wole oryginaly zahartowac i utwardzic Mialem zalozone sportowe to wrócilem do seryjnych ale stjuningowanych jak dla mnie rewelka tylko bardzoo twardo ale sam tak chcialem