[MK6]Brak mocy, co sprawdzic. 1,8D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Okazalo sie, ze mam problem. Do niedawna bylem pewny, ze to jest mul i taki musi byc. Dopoki sie nie przejechalem Orionem z tym samym silnikiem. Okazalo sie, ze calkowicie lepiej sie zbiera. Roznica wagowa to jakies 70kg bodajze. Niby jedna osoba, ale w trzy osoby lepiej szedl Orion niz moj Escort w jedna. Panowie co moze odpowiadac za owe mulenie. Jezdze nim od trzech lat i od poczatku bylo to samo. Skrzynia jest prawdopodobnie od benzyniaka 1,6, ale byla rowniez dieslowska zamontowana, roznic brak. Rozebralem pewnego dnia dolot, przy okazji licznych wymian skrzyni, w rure dolotowa byla wsadzona jakas rura taka tekturowa, pokryta folia alu z dziurkami, wywalilem ja, zyskal minimalny przyrost. Co dalej sprawdzac? Mam zamiar jechac w tym tygodniu na pomiar kompresji, ale musze sie najpierw dogadac z moim mechniorem.
  
 
Gdzie tankujesz? Jak wyglądają filtry paliwa i powietrza? Zmieniałeś je ? Od paliwa w ropniaku bardzo dużo zależy.. Jeszcze sprawdź czy ci nie leją wężyki przy wtryskach.
  
 
Cytat:
2009-09-13 15:26:22, yezXR3i pisze:
Gdzie tankujesz? Jak wyglądają filtry paliwa i powietrza? Zmieniałeś je ? Od paliwa w ropniaku bardzo dużo zależy.. Jeszcze sprawdź czy ci nie leją wężyki przy wtryskach.

Przewaznie na Lukoilu tankuje, ostatnio zatankowalem na stacji przy Leklerku, na Lukoilowskim paliwie minimalnie lepiej idzie, ale to ciezko wyczuc. Filtry paliwa i powietrza sa ok, zmieniam regularnie i bez zmian. Chodzi o wezyki przelewowe czy te co doprowadzaja rope od pompy do wtrysku? Nie zauwazylem nic szczegolnego przy nich, ale przez 3 lata to bym wyczail, ze leje sie cos, w szczegolnosci, ze przelewowe zmienialem. Hmm na innym forum dostalem podpowiedz, ze moze byc dawka paliwa skrecona. Wie ktos moze, ktora sruba sie ja reguluje w pompie Lucasa?
  
 
Cytat:
2009-09-13 15:31:34, mefis22 pisze:
(...) ostatnio zatankowalem na stacji przy Leklerku(...)



no i masz odpowiedz.
  
 
Zwykłe diesle 60 konne miały pompki tylko boscha.
  
 
w nim może być padnięty ERG czy EGR jakoś tak. Nie zamyka się i zamiast czystego powietrza lecą spaliny z powrotem.
U siebie kiedyś zablokowałem to ale chyba nieznacznie była różnica.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2009-09-13 16:46:59, CKsrv pisze:
no i masz odpowiedz.

Hmmm moze nie wyraznie pisze, ale napisze jeszcze raz, od trzech lat jezdze i zmian mocy nie bylo, a na leklerku minimalna, prawie nie zauwazalna zmiana jest, ale to nie jest to napewno. A co do EGR to u mnie nie ma. Kris75, ja mam napewno pompe Lucasa, no chyba, ze ktos naklejke czy tabliczke na niej zmienil U kumpla w Orionie jest identyko.
POMPA Na aukcji taka jak moja.

[ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2009-09-13 19:21:49 ]
  
 
Cytat:
2009-09-13 18:53:31, Kris75 pisze:
Zwykłe diesle 60 konne miały pompki tylko boscha.



Nie tylko Bosch, jeszcze CAV, modele stosowane wymiennie
  
 
Cytat:
2009-09-13 23:15:28, luckyboy pisze:
Nie tylko Bosch, jeszcze CAV, modele stosowane wymiennie

No to mam CAV z tego co teraz przepatrzylem, tylko dlaczego jest na niej Lucas....mniejsza. Ma ktos opis regulacji owej pompy? A konkretnie to chodzi mi jak zwiekszyc dawke.


[ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2009-09-14 00:27:03 ]
  
 
Jeżeli Lucas-to w zasadzie regulacja dawki u pompiarza-reguluje się w środku pompy.Ja miałem taką regulację przeprowadzoną-po zwiększeniu dawki zbiera się lepiej,a co ciekawe mniej pali