[MKVII] 1.6 ECU IV kody błyskowe 3 cyfrowe - co oznaczają?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przy teście na wyłączonym silniku pokazuje mi błąd:

552 - Obwód układu impulsowego powietrza. x 2
020 - Separator
111 - brak błędów x 2

Przed wymianą sondy, filtra powietrza, kabli i świec było 552 552 020 172 172 (Sonda lambda - uboga mieszanka) Dzisiaj przeczyściłem przepustnice, sprawdziłem miernikiem czujnik położenia przepustnicy

P.S. czego ten błąd może dotyczyć??

ps2. na włączonym silniku pokazuje 020 412 411 412 411 Obroty lecą do ok 2 tys po czym spadają do 850 i test się wyłącza (błąd 411 - samodiagnostyka - za niska prędkość obrotowa podczas sprawdzania, sprawdzić czy nie ma nieszczelności 412 - samodiagnostyka za wysoka prędkość obrotowa)


[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-19 22:28:03 ]
[ powód edycji: Temat! ]
  
 
A jak ja miałem problem ze zczytaniem 3-cyfrowych kodów, to forum milczało.

Podrzuc proszę na priva gdzie się wpinasz i w miarę możliwości listę kodów.

A co do Twojego pytania, brzmi to jak przepływomierz.
Z tego, co pamiętam, w którymś momencie w czasie badania na włączonym silniku trzeba go przegazować do 4000 rpm.
  
 
mam złacze diag 16 pin + złacze 3 pin w komorze silnika
wpinam sie w złacze w komorze mostkuje dwa dolne + dioda w gówrne do +12V z aku.

właczam zapłon, mostkuje i patrze na błyski...

z tego co wyczytałem na innych forach 2 razy kod błedu stałego + 020 separator + kod błedu tymczasowego pod 16 pin tez mozna sie podpiac. bylem u typa co podpinał mnie do złacza i wyszły te same błedy wiec po co przeplacac
  
 
to EECIV ma kody 3 cyfrowe?
moje EECIV ma 2 cyfrowe.
A jakie kody ma EECV?
  
 
wg ksiazki "KODY USTEREK" EEC V ma tylko diagnostyke przez urzadzenie diagnostyczne, natomiast EEC IV w wersji wzbogaconej ma kody błyskowe 3 cyfrowe + diagnostyke urządzeniem
  
 
Cytat:
2009-10-19 19:41:07, fizz2 pisze:
552 - Obwód układu impulsowego powietrza.
x 2 020 - Separator 111 - brak błędów x 2



552 - Układ APS system napowietrzania spalin, jego zawór lub obwód, zawor znajduje sie na lewym nadkolu przy module EDIS, lub na scianie grodziowej.

Separator, o ile mnie pamiec nie myli oddfzielenie kodów, chyba miekkich od twardych.
  
 
W MK7 EDIS jest Zintegrowany z ECU

Napowietrzanie spalin to EGR?( czy jak to sie pisze)

ps. OD wiazki od wtrysków itp pdchodzi jedna NIE podłaczona wtyczka 2 pin bez zaślepki (szukałem ale nie potrafie znaleść gdzie mogła być podłączona)