[MKVII] 1.8D Czy to alternator ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od pewnego czasu maja wskazówka od obrotomieża zaczeła wariowac...Skakac od zakresu ( 0 - 3 tys) Tak jakby po rozgżaniu to sie uspokajało i wszystko wracało do normy...W tym czasie zaobserwowałem że aku jest słabiutki ale pomyślałem że jest do wymiany bo swoje już ma...Dziś problem z obrotomieżem miałem jeszcze większy bo momentami podczas jazdy wskazywał 0 i po godzinnej jezdzie na trasie po zatankowaniu paliwa na na cpn auto ledwo ledwo zapaliło...Tz ledwo zakręcił tak akumulator był słaby.Wiec na 100% coś z ładowaniem...Dodam ze po zmroku ciężko cokolwiek było zobaczyć ale pasek cały i kręci sie ok nie piszczy itd..
  
 
Sam chcsz to naprawiac?
Bo skoro sie pasek kreci to wszystko jest ok

A tak na przyszłosc to bierze sie miernik w dłon, i podłacza, mierzac prad ładownia przy aku i przy alternatorze, do tego spadki napievia na kablach plus i minus.

Masz cos uszkodzone, ale bez miernika nikt nie powie co.