Olejowa Zagada Dla Posiadaczy V6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Piekny Oplowski V6. Nowe głowice (prowadnice, uszczelniacze, zawory..), blok igła, nowe pierścienie, kominek ,drożny ukł. odpowietrzenia skrzyni korbowej.

Co jest nie tak?:

Stan oleju na max, przy agresywnym traktowaniu gazu - zasłona dymna z tyłu, przy delikatnym zapach oleju w spalinach - zasłony dymnej brak
Jak już stan oleju zejdzie do minimum - wszystkie objawy ustępuja, Zapachu oleju brak, zasłony dymnej również.


Ki czort?
Fakty: Sprężanie super, brak przedmuchów, rano brak dymienia co mogło by wskazywać na uszkodzone prowadnice. W kolektorze ssacym b.tłusto od oleju..



[ wiadomość edytowana przez: AndrzejMT dnia 2010-05-04 19:59:01 ]
  
 
odepnij odmę dolej oleju i zobacz.


...a jeszcze, jak szukałem przyczyn wyrzygania oleju u siebie, doczytałem w tisie o częstej przypadłości pn. za wysokie ciśnienie oleju w układzie smarowania. Jest jakiś zaworek czy cuś w okolicach pompy oleju, jak to cuś dupnie to daje mega ciśnienie oleju przy wysokich obrotach, z tego co zagadałem w aso to efekty m.in. takie jak opisujesz...

[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2010-05-04 20:09:08 ]