[MKV] 1.6 8v efi duży apetyt na benzyne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam serdecznie wszystkich.. mój problem polega na tym iż mój ferdek pali ok 4 litry na ok 15 min nie jeżdżac tylko stojąc w miejscu... w silniku została zrobiona kapitalka jest to silnik 1.6 8v efi wcześnij był silnik 1.6 na gaźniku.. zrobiłem całą instalacje pod efi niby pali i wszystko tylko masakrycznie doi co to może być???????? bo ja już wymiękam

[ wiadomość edytowana przez: renegat118 dnia 2010-05-05 00:17:55 ]

[ wiadomość edytowana przez: renegat118 dnia 2010-05-05 00:22:35 ]
  
 
nie masz gdzieś wycieku?
  
 
patrzyłem nie ma bo pompkę specjalnie zanurzyłem w wiaderku z nowymi przewodami dodam że jest już lambda w nim
  
 
Proszę edytować tytuł wątku na zgodny z regulaminem, niedostosowanie się grozi zablokowaniem wątku.
  
 
1.Ile palił wcześniej gażnikowy?
2.Ile teraz pali podczas jazdy?
3.Jak zmierzyłeś te 4 litry? Dolewałeś do pełnego po 15 minutach?
4.Masz pompę paliwa od EFi?
5.Masz sprawne MAP, komputer, lambdę i czujnik temp?
6.Sprawdzałeś kody błędów?
7.Układ wydechowy masz z katalizatorem?
8. Przy przekładce gratów możliwe też, że nie podpiąłeś któregoś wężyka, albo jakiś element jest niesprawny (bo pewnie brałeś używki...).
9.Masz filtr oparów paliwa?

Jak chcesz, to podeślę Ci fotki na maila, jak wygląda silnik w CVH, to sobie porównasz co i jak...
  
 
dzień dobry jak sprawdzałem że tyle wypił poprostu wlałem do wiaderka 4 litry paliwa wsadziałem popkę do niego i próba rozruchu odpalił git troche kopcił na siwo zaraz jak odpalił ale się nie dziwie bo tyle co silnik złożony.. kodów brłedów nie sprawdzałem bo nie mam takiej możliwośći auto jes remontowane od podstaw i odpalpne zostało na kobyłkach bez zawieszenia to chodz bym chciał to nie da rady podjechać na kompa a po za tym cała buda pospawana a jaeszcze nie poszpchlowana.. do do tych czujników to właś nie nie mam pewnośći czy dobre ale goś od którego kupowałem zażekał się zę wszystko chodziło do czasu wszystkie podłonczenia sprawdziłem chyba z 6 razy albo lepie. kolega mnie uświadomił że nie mam tego pochłaniacza par paliwa i to przez to może tyle palić:O????????????
  
 
do czego służy ten pochłaniacz par paliwa czy to przez to tyle doi paliwa?????????????
  
 
1. szybciej Ci ktoś odpowie, jak będziesz używał przecinków i kropek.
2. sam pochłaniacz to pikuś....przecież musiałeś coś zrobić z miejscami, gdzie jest podpięty, gdzieś podpięta jest cewka elektrozaworu pochłaniacza...
3. Pochłaniacz służy do pochłaniania oparów paliwaq, cewka puszcza opary do kolektroa, coby zmieszane z powietrzem spaliły się...
4. Musisz mieć w komplecie zawór na zbiorniku (przy prawym kole na rurze wlewu), który puszcza opary...
Ogólnie musisz ściągnąć sobie fotki silnika CVH i zrobić dokładny przegląd, co ci brakuje...zresztą przecież musiały Ci zostać jakieś wtyczki, jakieś wolne króćce...itp...
  
 
Witam ponownie po krótkiej nie obecności. Problem który opisałem został prze ze mnie rozwiązany , a więc przez to tyle palił ??? była to wina takiego ustrojstwa jak "MAP SENSOR" jak do tego doszedłem ?? po prostu poczytałem troche na temat tych wszystkich czujników który do czego służy i doszedłem do wniosku że to musi być ten czujnik.. krótka przejażdżka na auto złom kupno tego gówienka powrót do domu wymienienie ii?? silnik nie do poznania zbiera się perfekcyjnie tyka jak zegareczek zero dymienia spalanie w normie.. po dwóch dniach nadszedł dziewiczy rejs trasa ok 7 km po bocznych drogach (dlatego że nie jest poskręcany praktycznie goła buda silnik i zawieszenie no i oczywiście siedzenia dwa) autko jedzie wyśmienicie moc i przyspieszenie bardzo bardzo zadowalające. Co do pochłaniacze par paliwa hmm to jest tylko potrzebne aby nasz fordzik nie śmierdział benzynką jak stoi w garażu czy na słonku. Dziękuje wszystkim za porady w szczególności koledze SURCOWI. Aha jeszcze jedno czasem pisze z marszu bo po prostu nie mam za bardzo czasu za to przepraszam