mikekot Ford Escort MKV wrocław | Witam, mam dwa silniczki krokowe do esa ale oba już swoje w życiu przeszły, ostatni używany przeze mnie silniczek głupiał więc zabrałem sie regeneracje. W związku z regeneracją mam pare pytań:
1) czy rozkręcony i wyczyszczony korkowiec powinien poszczać powietrze przy dmuchnięciu w przewód doprowadzający czy powinien być szczelnie zamknięty (jeden puszcza drugi nie) ?
2) po zamontowaniu do auta i resecie do momentu ustawienia sie kompa auto powinno bardzo zle chodzić, niskie obroty lubi zgasnąć i takie podobne historie, po ustawieniu sie kompa jest niby ok (jeden chodzi w miarę przyzwoicie po resecie drugi kuleje)
3) jakie obroty powinien miec silnik zaraz po odpaleniu z rana po nocy?
4) czy podczas przyspieszania krokowy bierze udział w doprowadzaniu powietrza do silnika czydziała tylko przy zamkniętej przepustnicy
Proszę o sprawdzone odpowiedzi a nie domysły, bo cichłbym zalożyć ten lepszy
I jeszcze jedno jaki może być powód telepania sie silnika na wolnych obrotach, obroty stoją w miarę stabilnie a silni bardzo drży, tak ze czuć to na fotelu ( a może to normalne zachowanie ?)
Dodam ze poduszki skrzyni wymienione, uszczelki kolektora dolotowego i O-ringi wtryskiwaczy wyminione
Z góry dziękuje za odpowiedzi
[ wiadomość edytowana przez: mikekot dnia 2010-05-28 13:06:11 ] |