[MK VII] jaki sposób na wydłubanie uszczelniacza przekładni

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
poproszę o poradę, rozgrzebałem już wszystko ale nie mogę wydostać samego uszczelniacza

wszystko robię zgodnie z tą PORADĄ

POMOCY
  
 
A jak to robisz ?
Ja akurat tego nie wymieniałem, ale simeringi niszczę płaskim śrubokrętem i wyciągam na przeciwwagę.
  
 
wbijasz srubokret w uszczelniacz i robisz wajhe i jest twój.
  
 
Podginasz śrubakiem, chwytasz szczypcami i ciągniesz. Zniszczysz go, ale wyciągniesz. Pamiętaj, aby dobrze dobrać tulejkę do wciśniecia nowego... i kierunek samego uszczelniacza...
  
 
uszczelniacz wydłubany zgodnie z waszymi radami

teraz pojawił się inny problem - kupiłem nie taki uszczelniacz, kto mi pomoże jak dobrać odpowiedni do przekładni TRW
  
 
Uderz do kolegi Slawas1
  
 
Cytat:
2010-06-15 21:39:59, surec pisze:
Uderz do kolegi Slawas1



właśnie od Sławka kupiłem i chyba nie taki co mi potrzeba
ale to chyba ja wprowadziłem Sławka w błąd odnośnie tego jaką mam przekładnie

[ wiadomość edytowana przez: Oruniak dnia 2010-06-15 23:07:58 ]