Słabe grzanie nagrzewnica nie zapowietrzona Carina E 2,0TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, posiadam carinęE 2,0TD 96r odkąd kupiłem auto mam problem z słabym grzaniem jeżeli silnik pracuje na wysokich obrotach np 3000 czuć grzanie ale bez rewelacji. Na niskich obrotach letnie powietrze. Przewód zasilający nagrzewnicę i powrotny gorące. Od początku kiedy kupiłem nie było filtra kabinowego.
Czy nagrzewnica może być tak zabita brudem (oblepiona) że nie pozwala na wymianę ciepła?
Po kupnie zlałem płyn chłodniczy - określiłbym to na rdzawą wodę i zalałem Prestone oczywiście odpowietrzyłem układ.
Czy nagrzewnica może być zabita kamieniem?
Czy nagrzewnica jest aluminiowa czy miedziana?
Chciałbym odłączyć nagrzewnicę, jednym przewodem złączyć zasilanie z powrotem i tak zostawić do normalnej pracy silnika.
Podłączyć pod odłączoną nagrzewnicę wąż ogrodowy i przepłukać w dwie strony. Następnie zalać nagrzewnicę octem i zaślepić króćce na parę dni. Potem przepłukać wodą i wpiąć do układu.
Co koledzy forowicze na to, a może są lepsze sposoby?

Pozdrawiam
Grzegorz


[ wiadomość edytowana przez: grzesaw dnia 2010-11-29 21:22:45 ]
  
 
Albo zapowietrzony uklad, albo zaszlamowana nagrzewnica.
Uzywaj raczej plukacza do ukladow chlodniczych.Ocet jest zracy i tak naprawde niewiadomo kiedy sie przezre przez scianki...moze przez godzine moze dluzej ,ale napewno po paru dniach juz byloby sitko a nie nagrzewnica.
Waz ogrodowy jest ok przynajmniej sprawdzisz przeplyw wody.