[OGÓLNE] Źródła sygnału RPM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Od dłuższego czasu na LPG(sekwencja Versus) wywala mi brak sygnału RPM.
Oczywiście po wykasowaniu i autokalibracji wszystko wraca do normy aż do następnego razu .
Sygnał jest brany z cewki.
Już nawet zmieniłem miejsce połączenia ale problem powraca.
Kniga od gazu propunuje inne dojście typu:
1.gniazdo diagnostyczne
2.komputer benzynowy
3.czujnik położenia wału korbowego
4.inna cewka ,ale...
nie wiem pod jakie kabelki(chodzi o kolor lub pin)
Mam silnik 1,4 z 98r. dodatkowo w konfiguracji jest tylko możliwość wyboru cewki do pobrania sygnału.
Proszę o pomoc i wskazanie odpowiednich łączy
pozdrawiam
  
 
sygnal brany z cewki jest jak najbardziej ok
sprawdz polaczenia tak ptzy cewce jak i wtyczce sterownika gazu
nie znam programu tej instalacji ale moze jest tam taka opcja jak ustawienie poziomu sygnalu?'czy dzieje sie tak w jakichs szczegolnych przypadkach?
  
 
Przeczyszcze jeszcze styki i psikne do połączeń elektronicznych.
Co do wyboru to tylko cewka a zmienną jest tylko numer cylindra.
Objawy są różne:wzrost spalania,mulenie a ostatnio dostawał drgań powyżej 70 Kmh(już myślałem że zawieszenie )ale po skasowaniu błędu jest ok.
Jednak spróbuję wziąść z czujnika położenia wału i wtedy zobaczę.Jeżeli błędu nie będzie to wina tkwi po stronie benzyny no i wtedy będzie kiszka.
pozdrawiam



No i znalazł się winowajca.Okazało się że wtyczka przy cewce ta od góry była walnięta.wymiana na nową i gitara.

Powracając do ustawień w Versus-ie to jak dałem na pierwszy cylinder to miałem podwojone obroty,jak dałem na drugi to były identyczne jak na zegarze,jak dałem na trzeci to były o połowę mniejsze od rzeczywistych.

pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: warzywisko dnia 2010-12-12 14:35:42 ]