Przeczyszcze jeszcze styki i psikne do połączeń elektronicznych.
Co do wyboru to tylko cewka a zmienną jest tylko numer cylindra.
Objawy są różne:wzrost spalania,mulenie a ostatnio dostawał drgań powyżej 70 Kmh(już myślałem że zawieszenie
)ale po skasowaniu błędu jest ok.
Jednak spróbuję wziąść z czujnika położenia wału i wtedy zobaczę.Jeżeli błędu nie będzie to wina tkwi po stronie benzyny
no i wtedy będzie kiszka.
pozdrawiam
No i znalazł się winowajca.Okazało się że wtyczka przy cewce ta od góry była walnięta.wymiana na nową i gitara.
Powracając do ustawień w Versus-ie to jak dałem na pierwszy cylinder to miałem podwojone obroty,jak dałem na drugi to były identyczne jak na zegarze,jak dałem na trzeci to były o połowę mniejsze od rzeczywistych.
pozdrawiam
[ wiadomość edytowana przez: warzywisko dnia 2010-12-12 14:35:42 ]